vrijdag 4 september 2009

Marleen: Enjoy

Van de week ben ik bezig geweest met mijn laatste scrapinkopen: een LO voor een collega-tje die binnen niet al te lange tijd met pre-pensioen gaat. Enne... Marleen... ik ga er van uit dat je niet op mijn blog komt, want je bent nu eenmaal geen internet-freak. Mocht je onverhoopt deze topic inzien voor je afscheid op de afdeling: act surprised wanneer je de LO in levende lijve ziet!!

Het was voor mij de eerste LO op A4-formaat. Ik weet dat er veel meer scrappers zijn die op A4-formaat werken, maar ik zal mij niet bij die ploeg aansluiten. Jeetje, wat een gepriegel. binnen no time is je blad vol en dan ligt er nog niets op.
Maar ja, misschien is het een kwestie van wennen (maarre... ikke effe niet).

Supplies: papier: K&Company "Wedding" en Crea Motion, rub-ons: Daisyd's en Crea Motion, whale punch Retro Flower en Retro Flower van EK Success, Scallop Dot en Doily Lace border punches van Martha Stewart, thickers, hotfix.

Ik moest even wennen aan het eindresultaat (ik ben niet zo "into" rood), maar ik moet zeggen... hoe vaker ik er naar kijk, hoe leuker in de LO ga vinden.

De kleurstelling van de LO komen op onderstaande foto's beter overeen.
De rub-on van de klaveren vrouw heb ik niet zozeer toegevoegd omdat Marleen een vervent kaartspeelster is, maar meer omdat er een "D" op stond: dame, want dat is Marleen en wel op en top.
Het aanbrengen van deze rub-on was een waar gevecht. Hij wilde nl niet "on" het papier blijven plakken of van de sheet afkomen.

Marleen krijgt de LO over ca. 1½ maand te zien. Ik ben echt reuze benieuwd wat ze er van zal vinden.

Maarre... jullie mogen natuurlijk ook eerlijk zeggen wat jullie van deze LO denken.

Fijne dag.
C.U. II

9 opmerkingen:

  1. Je tekstje is erg leuk gedaan, en het rood past hier goed bij, bij de foto's en ik zal ook niet op A4 gaan scrappen, maar je hebt het er goed vanaf gebracht hoor. Kan me voorstellen dat je benieuwd bent hoe ze zal reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk geworden.Ik hou wel van rood. A4 scrappen vind ik ook niet zo makkelijk nee, net wat je zegt het blad is zo vol.Toch een kwestie van wennen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk lootje geworden Jolanda, ik zal ook niet op A4 gaan scrappen niet mijn formaat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super geworden Jo.
    En op A4 is helemaal knap!!!
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de LO erg mooi geworden, weet zeker dat je collega er blij mee zal zijn!
    Die rub-on vind ik trouwens geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks jouw 1e keer rood en op A4 scrappen is ie erg mooi geworden...Ze zal er vast erg blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook heel erg mooi geworden! Vind het heel gaaf hoe je die rub-on hebt verwerkt! En wat een lieve tekst heb je er neergezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je lo erg mooi geworden ondanks dat het een A4 is. Ik heb ook nog nooit op A4 gescrapt en het lijkt mij ook niets. Toch is de verdeling en de opvulling erg mooi en niet te vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf ! Leuk dat het op een A4 formaat is, heb ik nog nooit gedaan. En ik vind het juist leuk die kleuren, moet je vaker doen !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...