dinsdag 1 september 2009

Minimaal scrapinkopen gedaan

Binnen niet al te lange tijd gaat een van mijn collega-tjes met pre-pensioen. Bij wijze van afscheidscadeau wordt er o.m. een gebonden boek gegeven met daarin een bijdrage van alle collega's. Tja... en wat moet je dan als scrapster?! Mijn bijdrage zal dus worden een LO op A4-formaat.

Onder het mom van een of andere smoes zijn er foto's van de betreffende collega genomen en om de schijn op te houden ook nog van wat andere collega's. Rood was op de foto tamelijk prominent aanwezig en als er een kleur is waar ik niets van heb op scrapgebied dan is het wel rood.

In geval van nood is daar Hobbyworld Essies Almere. Wat mij betreft is en blijft het een noodadres, want ik kan daar echt niet behoorlijk slagen. Ik ben nu niet bepaald wat je noemt een Crea Motion freak en kan daar dan ook niet echt slagen. Zonder te overdrijven, maar volgens mij is zo'n 85-90% van het papier allemaal van dat merk en het beetje niet-Crea Motion papier is vnl. uit oude lijnen.
Ook de rest van de winkel staat voor het over grote deel vol met het door mij gehekelde merk (ik heb er alleen een rub-on van gekocht). Overigens wel ponsen van Martha Steward in overvloed, maar die heb ik laten liggen ('k vond ze te duur).

Toen ik een van de verkoopsters vroeg of ze mij zou kunnen helpen aan glitter swirls, werd ik echt heel wazig aangekeken. Ze heeft nog wel wat rondgekeken, maar moest uiteindelijk tot dezelfde conclusie komen als ik: ze waren er niet.

Uiteindelijk ben ik met dit kleine beetje naar buiten gekomen.

Niet veel, maar ik heb in ieder geval wat rood. Daar ging het uiteindelijk om, nietwaar?! Verder moet ik een beroep doen op mijn huidige scrapvoorraad. Ik heb al vaag wat idee. Nu nog even uitwerken...
Het wachten is alleen nog op de foto, waarvan ik hoop dat-ie vandaag op de mat ligt.

Oh... enne... eerlijk is eerlijk de winkel is wel heel erg goed voor m'n portemonnaie, want ik heb er nog nooit meer dan € 20,00 voor een aankoop besteed (heb ik deze ronde ook niet eens geraakt). Dat red ik in andere scrapwinkels niet.

Fijne dag.
C.U. II

4 opmerkingen:

  1. nou Jolanda je bent nog "goed" geslaagd, ik ga er niet eens naar toe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was eens op een zaterdagmiddag in de buurt van Dolls en was erg teleurgesteld toen deze gesloten was (eigen schuld, had ik maar eerst moeten kijken. Dus, op naar Essies en ik werd ook niet zo blij van wat ik daar zag, heb er geloof ik voor minder dan € 5,00 gekocht.

    Succes met je boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan hebben wij het hier beter, wel heel klein en weinig maar ik kom toch regelmatig met een goedgevulde tas naar buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha hoe herkenbaar!! Ik ga er niet eens meer heen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...