zaterdag 5 september 2009

Xmas test cases

Scrappen vind ik absoluut hartstikke leuk om te doen. Ondanks dat krijg je mij echt niet zo gek om een stuk of 60 à 70 Xmas-cards te scrappen, waar je wéét ìk veel hoeveel tijd in moet stoppen. Daarom heb ik net een paar test cases in elkaar geflanst, voor de mensen die ik wel een kaartje wil sturen, maar nu ook weer niet eentje van het caliber "art school". Nou ja, jullie snappen me wel...

Supplies: cardstock, Cuttlebug, Stickles.

Natuurlijk ga ik ook 'echte' Xmas cards versturen waar wat meer werk in zit, maar da's voor een select(e) groep(je).
Voor het overgrote deel van de te verzenden kaarten denk ik dat ik uiteindelijk voor de rode variant ga, maar dan op vanillekleurig cardstock (de witte vind ik voor de kerst toch ietwat te sfeerloos/te steriel). Een heel klein beetje met Stickles bewerken voor dat extra beetje Xmas spirit en aan de binnenkant een MC- e/o Happy New Year-stempel.
Lekker makkelijk, snel klaar.

Have a nice day.
C.U. II

5 opmerkingen:

  1. idd ideale kaarten voor wel zelf maar niet te bewerkelijk. Leuke kerstboomstans is die van Cuttlebug ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de middelste wel leuk. Die zou het voor mij worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Jolanda!!!!
    De cuttlebug moet ik toch vaker gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ging ook voor rood... leuke kaarten voor de snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ze zijn toch prima zo, ik vind ze allemaal wel mooi, goed gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...