dinsdag 20 oktober 2009

Blog Award: Honest Scrap award (again)

Kreeg ik deze award een paar dagen terug nog van Dora, deze ronde heb ik 'm van Mariëlle gekregen. Dank daarvoor Mariëlle, ik vind het echt heel leuk.
De antwoorden welke ik in eerste instantie gaf op deze award zijn hier te vinden. Ik zal eens kijken of het mij lukt om nog 10 eerlijke dingen over mijzelf kwijt kan, maarre... ik ga niet nog een keer 9 mensen aanwijzen hoor.
  1. Ondanks pogingen om m'n scrapkamer netjes te houden, is het er nagenoeg altijd een troep (zucht);
  2. Vriendschappen onderhouden is niet mijn sterkste punt; ik wil mezelf nu eenmaal niet aan een ander opdringen, maar wil ook zeker niet dat een ander zich aan mij opdringt;
  3. Verjaardagen vind ik een regelrechte ramp. Dick en ik gaan dan ook alleen naar de 'verplichte nummers' en vieren onze eigen verjaardagen alleen voor (schoon)ouders, zus + nichtje;
  4. Blogberichtjes vind ik altijd leuk om te krijgen (veel leuker dan PB-tjes): hoe meer, hoe beter (hahahaha erg, hè);
  5. Het voorjaar en de zomer vind ik echt heerlijk. Het enige dat leuk is aan de donkere helft van het jaar is Kerst;
  6. Je zou mij best een huismus kunnen noemen;
  7. Ik vanavond mijzelf voor het eerst sinds jaaaaaren richting de sportschool begeef (Zumba) en ik nu al opzie tegen de spierpijn waar ik (over)morgen mee te kampen krijg;
  8. Ik niet zonder computer/internet kan, maar ik daar (vreemd genoeg) tijdens mijn vakantie nooit last van heb. In tegenstelling tot sommigen gaat mijn laptop nooit mee met vakantie;
  9. Hoewel het iets menselijks schijnt te zijn heb ik een hekel aan fouten maken;
  10. Ik gooi een gekregen bos bloemen die ik lelijk vind gewoon weg (eeeehh... als de gevers weer weg zijn natuurlijk). Ja, ik weet het da's heel erg. Gelukkig weten onze meeste vrienden wel welke kleur bloemen ik echt heel lelijk vind (rood/geel).

Nou, ik kan jullie melden dat deze waslijst the second time 'round zich toch ietwat moeilijker laat beantwoorden., maar het is me toch weer gelukt.

Fijne dinsdag verder!
C.U. II

4 opmerkingen:

  1. Ten eerste wil ik jouw bedanken voor je lieve reactie op mijn bekentenissen :):)
    Ten tweede, jouw antwoorden zijn ook erg interessant. Dat van de bloemen vind ik lache :)
    Ik gooi nog geen bloemen weg maar zou het zo kunnen doen want ze gaan toch dood en als je er toch niet van geniet, kun je ze beter meteen weggooien ja ha ha.
    verjaardagen vind ik ook niks en ik zit ook graag binnen. Gewoon lekker freubelen.
    Lang leve de scrap !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me aan het lachen er zijn zoveel overenkomsten dat ik denk hé dat had ik zo kunnen zeggen!
    Leuk om dit te lezen en ik ga ook nog een keer wat opbiechten maar mot er nog efkens over nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahaha die Jola,grappig met de verjaardagen,je bent volgens mij echt een huismus,daar is niets fouts aan toch!!
    O meis,en ik heb gewoon in me broek ge..... van het lachen met die bloemen.
    helemaal hartstikke eerlijk van je!
    ik hou niet eens van bloemen,hahah

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig dat we het allebei over een lelijk bosje bloemen hebben... Ik had de antwoorden van jou nog niet gezien hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...