zondag 18 oktober 2009

Blog Award: Honest Scrap

Blog awards zijn altijd leuk om te krijgen. Deze award heb ik (wederom) van Dora gekregen.
Dank je wel daarvoor, Dora!!

De aan deze award gekoppelde opdracht luidt:
- bedank de gever (done);
- vertel 10 eerlijke dingen over jezelf en geef de award daarna door aan 9 andere mensen.

Nou, eens kijken hoe ik het er deze ronde van af breng...

  1. Ik ben meestal te kritisch over mijn eigen prestaties. Eigenlijk zie ik altijd wel dingen die ik beter had kunnen/moeten doen. Dit kan nog wel eens negatief overkomen;
  2. Weet wat je kunt verwachten als je mij om m'n mening vraagt. Uitzonderingen daargelaten, maar in de regel wind ik er geen doekjes om. Overigens heb ik ook geen moeite om mijn excuses aan te bieden of mijn ongelijk toe te geven, maarre... met mijn poot stijf houden ook niet;
  3. zonder schizophreen te zijn, maar ik ben iemand met 2 gezichten: zeer open en spontaan als ik iemand echt heel graag mag, maar ik kan daarentegen ook zeer gereserveerd/arrogant en bitcherig zijn wanneer ik het niet zo met een bepaalde persoon heb. Een ding is zeker: je weet met mij altijd precies waar je aan toe bent;
  4. Op m'n nichtje na, maar ik heb absoluut geen geduld met kinderen. Nog eerlijker: eigenlijk interesseren kids mij niet zo. Het is dan ook niet zo verwonderlijk dat Dick en ik ze niet hebben;
  5. Zo weinig geduld als ik heb met kids zo veel geduld heb ik met dieren. Altijd al gehad. Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat wij geen huisdieren zouden hebben (uitzondering: spinnen e.d., die kunnen wat mij betreft niet dood genoeg zijn);
  6. Hoewel ik overkom als iemand die altijd heel zeker is van d'r zaakjes, wil dat niet zeggen dat dat ook altijd zo is. Ik ben vaak genoeg onzeker over bepaalde zaken, maar dat hoeft de 'buitenwacht' niet direct te weten;
  7. Snoepen gaat helaas makkelijker dan lijnen. Afvallen is voor mij dan ook geen overbodige luxe, maar die achterlijke knop, hè...;
  8. Mijn absolute valkuil: alles op het laatste moment doen en dan is het weer rennen en vliegen geblazen;
  9. Onze weekenden zitten vaak te vol. Van de ene op de andere dag kan het zomaar zijn dat alle weekenden in een maand zijn volgeboekt. Ik heb mezelf voorgenomen daarin verandering te willen aanbrengen en als het zo uitkomt afspraken te cancellen (wel tijdig natuurlijk). Van een gezellig weekendje samen kunnen Dick en ik ook echt genieten;
  10. Als laatst genoemd, maar het is wel mijn absolute nummer 1: Dick, als er iemand is waar ik echt helemaal stapel op ben, dan is hij het wel.

Zoooo, dat schud je ook niet zo maar even uit je mouw hoor...
'k Ben reuze benieuwd in hoeverre ik hier commentaar op krijg. Nou, ik zou zeggen... kom maar op.

Deze award geef ik door aan Floortje, Sandra, Renate, Cootje, Ellen, Ans, Petra, Sonja en (omdat je blog tegenwoordig zoooo over scrappen gaat, ahum:) Jola.
Leef jullie er maar flink op uit, ladies.

C.U. II

2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar, het had over mij kunnen gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk om de antwooren te lezen, en ik herken ook wel weer het een en ander!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...