vrijdag 30 oktober 2009

Blog Award: short and sweet

Met een big smile op m'n gezicht heb ik deze award van Dora in ontvangst genomen. Wederom bedankt voor de award. Ik zal m'n best doen met het invullen, maarre... recht door zee?! Moi?! Hoe kom je daar nu bij?!

Het is de bedoeling dat je onderstaande vragen met één woord beantwoord en de award vervolgens van 5 andere mensen geeft.
Volgens mij is het beantwoorden van de vragen makkelijker gezegd dan gedaan, maar we zullen zien hoe ver ik kom.
So here we go...
  1. Where is your cell phone? bag
  2. Your hair? long
  3. Your mother? Geertje
  4. Your father? 'Flinstone'
  5. Your favorite food? mac & cheese
  6. Your dream last night? eeehh...
  7. Your favorite drink? crystal clear
  8. Your dream/goal? happiness
  9. What room are you in? scraproom
  10. Your hobby? scrapbooking
  11. Your fear? spiders
  12. Where do you want to be in 6 years? wealthy-enough-so-I-can-do-the-things-I-only-really-want-to-do
  13. Where were you last night? supermarket
  14. Something that you aren't? rich
  15. Muffins? delicious
  16. Wish list item? don't-make-me-start
  17. Where did you grow up? Amsterdam
  18. Last thing you did? making breakfast
  19. What are you wearing? robe (hee, it's still early out here)
  20. Your TV? making overtime
  21. Your Pets? cats & dogs
  22. Friends? a few
  23. Your life? busy
  24. Your mood? haven't-decided-yet
  25. Missing someone? nope
  26. Vehicle? CAR!!
  27. Something your not wearing? hats
  28. Your favorite store? Douglas
  29. Your favorite colour? everything-but-red
  30. When was the last time you laughed? yesterday
  31. Last time you cried? yesterday
  32. Your best friend? husband (he's my all)
  33. One place that I go to over and over? work
  34. Facebook? nope
  35. Favorite place to eat? out

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat het hier en daar toch wat moeizamer ging dan ik had verwacht.
Gelukkig kon ik wel alles met een woord beantwoorden (hahahaha).
De 5 gelukkigen aan wie ik deze award geef zijn:
- Frida;
- Lisette;
- Mariëlle;
- Petra;
- Corine.

Good luck, ladies! Ik ben echt reuze benieuwd naar jullie antwoorden.

Oh, vergeet ik het bijna te melden. Gisteren is mijn daglichtlamp binnen gekomen. Ik had 'm besteld bij Cute Stamps and Cards. Eergisteren besteld, gisteren betaald én in huis.

Voor mij tijd om onder de douche te duiken en vervolgens richting kapper af te reizen voor een mega sessie.

Fijne vrijdag!

C.U. II

6 opmerkingen:

  1. Oh fijn, ik mag weer ha ha ha !
    Nee hoor, ik vind het wel leuk.
    ik zal mijn best weer even doen maar eerst jouw antwoorden even lezen :)

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent zo leuk in de antwoorden je zegt wat je wilt zeggen, heerlijk!
    ook deze waren weer leuk om te lezen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem ook al van Doortje gekregen. Ik zal mijn best doen om de vragen netjes te beantwoorden. Even kijken wat jij hebt ingevuld.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Crystal clear is ook mijn favodrankje. Zit het nu op kantoor te drinken zelfs. Palletverkoop bij C1000, 12 kleine flesjes voor 4,99. whahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congrats met je Award !!

    Leuk al die vragen, en betreffende antwoorden :-)

    Toodles, Nadine Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt he ;))

    Heb de vragen beantwoord maar heb alles wel in het Nederlands weggezet ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...