woensdag 14 oktober 2009

Carol's Sketch Fun #16: Marleen, you're one in a Million

Vandaag is het Marleen d'r laatste werkdag; vanaf morgen mag ze van d'r pré persioen gaan genieten.
Gisteravond ben ik nog bezig geweest met het maken van een kaartje aan de hand van een sketch van
Carol's Sketch Fun. En... dit is 'm geworden...

Supplies: cardstock, Daisy Bucket's "Playful Petals", Spellbinders Nestabilities, Fiskars' Apron lace border punch, stamp and butterfly punches by Martha Stewart.

Voor mij is het altijd weer even wennen om met rood te werken. Eerstens omdat het niet mìjn kleur is en daarnaast omdat ik het een tamelijk harde kleur vind. Ja, ik weet het... het ligt ook aan de kleurencombi.

Persoonlijk vind ik het een leuk kaartje geworden, maar natuurlijk hoor ik ook graag wat jullie er van vinden.

Have a nice day!


C.U. II

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Jolanda. Jammer dat je collega weggaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een erg mooi kaartje deze lijn gaat perfect samen met wit, erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's very pretty Jolanda, the papers are lovely and the butterflies too!
    Thank you so much for playing along with my sketch challenge :)

    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kaartje en ik vind rood mooi hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Het papier wat je hebt gebruikt is heel erg mooi.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...