donderdag 22 oktober 2009

CPS #138: Merry Christmas

Oooohh, het zal mij benieuwen wat de dag brengt vandaag. Voorlopig ben ik er in ieder geval niet al te blij mee. We wonen echt in een nette buurt, maar helaas hebben we een soort familie Tokkie twee huizen verderop wonen. Laten we het er maar op houden dat Dick en ik door hun toedoen om iets van 03.15u. klaar wakker waren en ik, in tegenstelling tot Dick, daarna niet meer heb kunnen slapen. Na een uur draaien ben ik er maar uit gegaan...

Afgelopen paar dagen heb ik vanwege tijdgebrek echt de tijd gehad om te kunnen bloggen. Zo ben ik afgelopen maandagavond bezig geweest met Card Positioning Systems #138, heb ik gisteren pas een keertje op de plaat gezet en op dit onchristelijke tijdstip ben ik pas in de gelegenheid om 'm te plaatsen.

Het is een redelijk druk kaartje geworden, maar ondanks dat vind ik 'm toch wel wat hebben.
Supplies: cardstock, Basic Grey's "Eskimo Kisses" paper pad, Cuttlebug's "Treetops", Glitter Snow.

Gàààààààpp... Eens kijken hoe ik vandaag de dag ga doorkomen. Zo eerst maar eens even onder de douche springen, dan zal ik me vast wat meer mens voelen.
Na m'n werk in ieder geval m'n nichtje ophalen, want die logeert dit weekend bij ons. Dat wordt vast wel weer gezellig.

Fijne dag allemaal!

C.U. II

6 opmerkingen:

  1. I wish I could read your blog! Your card is very pretty! LOVE the trees!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda,
    beeldschoon je kaart wederom:)
    leuk papier is dat toch hè.

    Ben je alweer een beetje wakker na het tokkie gebeuren whaha:)
    BTW.ik verwar jou niet met Joyce hoor,ze lijkt niet eens op jou,mocht ze..........
    Okè.
    leuke dag vandaag.
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een gave kaart, erg leuk gedaan zo, en ja die buren....belachelijk toch.
    Nou succes vandaag, en alvast heel erg veel plezier met je nichtje maar dat gaat wel lukken.
    En je berichtje op mijn kaartjes van gister je laat me gewoon blozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig , wat weer een mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Errug leuk kaartje !!
    En die buren........Wat moet je daar nou mee. Onbegrijpelijk dat sommige mensen nergens rekening mee houden.
    Veel plezier dit weekend met je nichtje Nala en Dick natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn weer schatjes!!!;-0))
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...