zondag 25 oktober 2009

CPS #139: Enjoy your Day

In antwoord op de reacties op de twee voorgaande topics kan ik jullie melden dat ik bewust geen foto van mijn ochtendje als Gothiczilla heb gemaakt en zou die er al zijn geweest ik wel gek ben, maar nu ook weer niet zooooo gek om 'm op m'n blog te plaatsen (hahahaha).

Zojuist ben ik aan het freubelen geweest met de 139e sketch van Card Positioning Systems.
Ik heb hiervoor een beroep gedaan op de nodige papier restjes, die zijn altijd wel handig voor kaartjes en zie hier het resultaat.

Een vrolijk kaartje met frisse kleurtjes.

Deze ronde had ik ook gezelschap van een van m'n katten: Homeboy.
Op zich wel gezellig, maar soms ook vreselijk irritant. Homey is van het type Boomerang (nou ja, welke kat niet).
Ik kan 'm dus tig keer op de grond zetten, maar als meneer 'daar' wil liggen, dan gaat meneer 'daar' ook liggen. 'Daar' is dus op m'n snijmat en over m'n papiersnijder. Volgens mij heb ik die toch best wel vaak nodig.
Maar hij's wel lief hoor.

Fijne avond verder.

C.U. II

10 opmerkingen:

  1. Een mooi, rustig kaartje! En wat een leuk gezelschap had je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart en leuke kleurtjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het een schattig kaartje!!!!

    En de kat is een mooi beestje, en...leuk gezelschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een beauty! Ik vind de kleuren erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Jo!!En by the way, leuke kat heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How wonderful your card is..great work!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje!

    En ik vind je kat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en leuke kat!

    Herkenbaar hoor dat boemerang verhaal van je kat.
    Ik heb er hier ook zo eentje.
    Elke keer als ik ga scrappen wil hij altijd precies op alle scrappapiertjes (waarmee ik aan het werk ben) liggen.
    En hoe vaak ik hem ook van tafel gooi, hij komt steeds weer terug op precies hetzelfde plekje.
    Aaargh... maar verder is ie wel lief hoor haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...