donderdag 1 oktober 2009

DCL #18: Merry Christmas

Tijd voor weer eens een Xmas-card. Voorlopig heb ik daar nog genoeg van te maken.

Nog altijd moet ik het nog doen met het papier van vorig jaar, want ik heb nog steeds niets gedaan aan scrapshoppen (shame on me). Daar gaat zaterdag verandering in komen, want dan is het Dolls-dag.
Deze ronde wordt de Dolls-dag niet gehouden op het oude vertrouwde adres in Almere, maar in Hagestein (Stal Bosgoed, Langdreef 17 te Hagestein). Voor verdere info kun je een blik werpen in de nieuwbrief van 24 september jl. van
Dolls & Decorations.

Gisteravond viel m'n blik op de 18e DCL sketch en vanochtend ben ik er maar eens mee aan de slag gegaan. Met dit als resultaat.

Supplies: cardstock, Core Color, MME's "Be Merry"-line, Glitter Snow, Cuttlebug's "Dove", stamp van Inkadinkado, corner punch van EK Success.

Op de een of andere manier kreeg ik het niet voor elkaar om de gebruikte Glitter Snow goed op de foto te krijgenl maar het komt er in dit geval op neer dat er een ietwat glitter effect aanwezig is op de rode achtergrond en de duif.
As always ben ik weer benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne dag.

C.U. II

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een keer proberen.Prachtige kaart Jo. Ook al zie je de glitters niet op de foto.
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een prachtige kaart weer! Begin ondertussen grote fan van jouw kaarten te worden. Ik vind die stans ook zo leuk, moet ik ook nog een keer aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog een fan!!
    Hij is weer prachtig, is de tekst een stempel, vind hem zooo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk geworden, en idd het is lastig fotograferen om die glitters te laten zien. Heb er zelf ook moeite mee.;))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...