maandag 26 oktober 2009

DCL #22: 'Tis the Seaon to be Jolly

Het is alweer een tijdje terug dat ik met een sketch van DCL in de weer ben geweest. Inmiddels zijn ze van start gegaan met de 22e sketch.

Eigenlijk ging het allemaal wel lekker makkelijk. Te makkelijk kwam ik al snel achter. Eeeeehh...

...bij het vastplakken van het hertje kwam ik er nl. achter dat ik last heb gehad van een blond moment. Zonder er echt erg in te hebben gehad, heb ik het kaartje op enig moment nl. omgedraaid en zo de tag en het hertje bevestigd. Nu zou ik het hertje er nog wel af kunnen krijgen, maar de tag is met ZIG vastgelijmd en dat betekent dus "vast is vast".
Op zich wel jammer, maar behalve dit ietwat blond te noemen moment ben ik wel tevreden met het resultaat.

Fijne maandag verder.

C.U. II

8 opmerkingen:

  1. Beetje blond, maar wel erg leuk geworden!!;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zo blonDT vind ik dat niet, ik heb mijn kaart een keer omgedraaid en hij was af, en ik was er heel erg blij mee.....maar toen was de openkant aan de linkerkant, dus ik wil de kaart open doen....nou je snapt 'm al.
    Ik vind deze weer erg leuk, heel lief met het hert!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden hoor, ondanks dat je hem deels gedraaid hebt, haha...Dank je wel voor het meedoen, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Ik vind hem echt super geworden!! Ennuh wat een lekker papier is dat he..:P

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda

    ik vind al je kaarten zo beeldschoon echt superlief vooral deze waar ik nu comment:)
    ik heb wel een vraag aan jou als je het niet erg vind,verkoop jij ook dit kaartje?
    zou hem zoooooow graag willen en ook vervolgens gaan nameken voor mijn familie.dan weet ik tenminste waar ik het voor doe.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda
    Eigenlijk heb je de schets gewoon gespiegeld, en dat mag toch gewoon, net als draaien. Dus helemaal geen probleem zou ik zeggen....
    Ik vind hem in ieder geval heel erg leuk!
    Leuk dat je weer meegedaan hebt!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Jolanda,

    ja supersssssss heel graag zelfs.
    Deze kaart is echt helemaal mijn ding,zou je niet verwachten maar ja hoor!!!geweldig,ben gek op hertjes nu ik kaarten maak,stom dat ik kort geleden mijn sassafras stempels verkocht heb.
    maar afdrukjes van de tekststempel heel graag zelfs,heb jij toevallig het hertje?

    En jij hebt het over mijn blog ppfff kan niet tippen aan die van jou.

    Liefs son

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...