zondag 18 oktober 2009

Get Sketchy #10: 'T is the Season

Ietwat later dan gepland, ik 'm afgelopen vrijdag al maken, maar hier dan toch mijn versie van de Get Sketchy's 10e sketch.


Ik heb nog even zitten dubben wat te doen: een kerstkaartje, of toch weer eens een gewoon kaartje. Pppfffff... uiteindelijk toch maar weer een kerstkaartje. Xmas season staat nu eenmaal voor de deur, nietwaar?!

Hier is mijn uitwerking van de sketch.

Ennnn... de binnenkant...
Supplies: cardstock, MME "Colorful Christmas" line, Spellbinders Nestabilities, Glitter Snow, stamp by Martha Stewart.

De Glitter Snow zie je op de foto niet/nauwelijks, maar daar heb ik de kerstboompjes en de daar onder staande tekst mee bewerkt.

Op zich een simpel kaartje, maar ik vind het wel een lieverdje.

Fijne zondag verder.



C.U. II

8 opmerkingen:

  1. Simpel, ik vind het een hele leuke kaart, die binnenkant is ook erg mooi, soms is iets minder drukte op de kaart juist precies goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cute, cute, cute!!! Love your choice of papers...tooooo sweet!

    thanks for joining us over at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, hij is echt heel gaaf geworden. En die binnenkant is ook zo mooi geworden. Je hebt er echt een werk van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love snowmen and this one is precious! Cute card!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk hoor !!
    Ook de binnenkant.
    Helemaal goed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That little snowman is super cute..!!!
    Love your card..!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...