vrijdag 2 oktober 2009

Get Sketchy #8: Merry and Bright

Vanochtend heb ik zowaar gezondigd, maar ik hield het gewoon niet meer. Ik heb een paar foto's van m'n nichtje die echt schreeuwen om een layout van te maken, maar als niet-bepaald-blauw-liefhebster had ik helemaal niets om met deze foto's te doen (poor little me).

Ondanks dat ik voor morgen de Dollsdag op de planning heb staan, móést ik gewoon wat scrapspulletjes halen. Niet te veel, want ik hoop morgen flink te slagen.
Anyway... hier in Almere heb je winkeltje genaamd "De Oma's" en daar ben ik beland. Eigenlijk is het een winkel die is gericht op het maken van 3D-kaarten, maar ze verkopen tegenwoordig ook wat scrappapier ennn... je kunt voor papier beter hier terecht dan bij Essies (dus: géén CreaMotion papier). Hier heb ik wat papier gekocht en daarna toch nog even naar Essies voor wat sterren. M'n ogen vielen zo'n beetje uit hun kassen toen ik daar "Eskimo Kisses" paper pad tegenkwam van Basic Grey ennn... naast de sterren en koperkleurig embossingpoeder ben ik (zowaar happy) Essies weer uitgewandeld.

Zou ik eigenlijk een layout maken. Ik was echt zó enthousiast over m'n paper pad, dat ik daar direct mee aan de slag wilde gaan en aangezien Get Sketchy vanochtend een nieuwe sketch heeft geplaatst...

Eerlijk is eerlijk, ik had zoiets va "wat moet ik in vredesnaam met dat huisjes papier", want da's niet iets wat ik normaliter zou hebben uitgezocht. Toch ben ik er direct mee aan de haal gegaan en ik moet zeggen dat ik een tevreden mens ben (hahahaha).

Supplies: cardstock, Basic Grey's paper pad "Eskimo Kisses", brads, CreaMotion's photoframes, Spellbinders Nestabilities, stamp by Imaginisce.

Ik ben echt reuze benieuwd wat jullie er van vinden. Dus ik zou zeggen: kom maar op met jullie vooral eerlijke commentaar.

Have a great day!
C.U. II

5 opmerkingen:

  1. Nou is is super, een erg mooie kaart, hij is speels en toch ook erg mooi en stijlvol een hele leuke combi!
    Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, elegant kaartje! Leuk dat je meedoet met Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty! My BG Eskimo Kisses just arrived in the mail today :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige leuke kaart Jolanda!
    Ik ben ook helemaal weg van deze papierserie. Heb met dat huisjes papier een hele leuke voorbeeldkaart gezien, de huisjes in 3D erboven opgeplakt. Erg leuk effect, kwam uit de kaartkit van Basic Grey; http://media.photobucket.com/image/Basic%20Grey%20Eskimo%20Kisses%20cardkit/mama2my3princes/CRD_2031_eskimo_cardkit_837x837.jpg
    Het gaat om de onderste kaart...

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...