vrijdag 9 oktober 2009

Get Sketchy #9: A very Merry Christmas

Yeaaaahh... het is weer vrijdag en dan komt Get Sketchy altijd weer met een nieuwe sketch uit.

Voor mij persoonlijk is Get Sketchy momenteel toch wel het leukste challenge blog. Natuurlijk zijn er nog wel andere leuke challenge blogs, maar Get Sketchy staat toch wel boven aan m'n lijstje.

Anyway... deze ronde heb ik mij uitgeleefd op de 9e GS sketch.


Voor de verandering is het weer eens een Xmas card geworden.
Hé, kan ik het helpen dat Kerst weer voor de deur staat?! (hahahaha)

Supplies: ShortCuts clear sheet, Imaginisce' Polar Expressions line, stamps van Inkadinkado, Spellbinders Nestabilities.

Deze ronde ook weer eens voor het eerst sinds eeuwen ook weer eens wat glitter te voorschijn gehaald. Ach ja... op een kerstkaartje is dat altijd wel geinig.

'k Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Dusse... please... shoot...!!

Have a great day!
C.U. II

7 opmerkingen:

  1. Geinig kaartje!! Is deze gemaakt met je nieuwe voorraad ShortCuts?
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo'n schatje! En de beren ook!
    En je bent weer zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, Jolanda. En door die nieuwe foto kan ik tenminste echt goed zien dat het om een clear kaart gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Ik ben er weg van.
    Ik vind het altijd zo knap dat mensen met die cleardingen kunnen werken.
    Bij mij wordt het nooit wat.
    Groetjes
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sweet! Love the shortcuts base!

    Thanks for playing with us over at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...