zondag 4 oktober 2009

The girl can cook

Eindelijk weer eens tijd gemaakt voor een LO.
Eerlijk gezegd lag deze LO al sinds afgelopen vrijdagavond op m'n bureau en was het slechts een kwestie van nog een tekst erbij en alles vast plakken. Maar ja, gisteren ben ik maar nauwelijks thuis geweest en dus ben ik er vanochtend mee verder gegaan.

"The girl" is mijn nichtje Nala die met enige regelmaat bij ons logeert.
Supplies: cardstock, papier van Studiolight, CM en DCWV, Artemio's Filt Swirl, photoframes van CM, Jenni Towlin's "Die-Cut Mini Label Papers", QuicKutz' Diesel Font, Cuttlebugs' "Swiss Dots", Martha Stewart's "Scallop Dot" punch , Fiskars' "Upper Crest" border punch.

Nala vindt het altijd hartstikke leuk om te helpen in de keuken en niet alleen als het gaat om het maken van taarten. Het is in ieder geval altijd wel lachen als we in de keuken bezig zijn, want meestal gaat er wel iets mis (ei laten vallen, mixer net even op een te snelle stand als de meel nog niet (goed) vermengd is), maar dat mag de pret niet drukken.
De journaling klopt dan ook helemaal.

Hier de LO's ieder op een aparte foto, zodat ze wat duidelijke zijn te zien:

Ik ben weer reuze benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne zondag verder.
C.U. II

3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi dat vind ik er van, de swirl is prachtig en de combi wit en blauw prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige lo's Jolanda. Zijn zo sprekend en de kleuren geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...