zondag 25 oktober 2009

Girls day out: Simpel-Scrappen

Gisteren een knotsgezellige dag met Sandra en Petra gehad. Wat begon met een plan om Amsterdam onveilig te maken, veranderde uiteindelijk een paar weken terug om toch maar met z'n drietjes te gaan scrapshoppen. Deze ronde besloten we om af te reizen richting Den Helder om Simpel-Scrappen een bezoekje te brengen.

Persoonlijk vind ik het best wel een leuke zaak, maar het heeft twee nadelen:

  1. De verlichting is een regelrechte ramp. Het is er te donker om de kleuren echt goed te kunnen zien.
  2. Het is echt zooooooo lang rijden. Vanuit Almere is een enkele reis Den Helder toch al snel richting de 2 uur karren. Nu hadden Peet en ik wel een pit-stop om Sandra op te halen, maar toch. De reisafstand zorgt er wel voor dat ik er niet snel een volgende keer te vinden zal zijn.

Ondanks deze nadelen hebben we toch echt heel leuke spullen gescoord, al zeg ik het zelf. Zie hier mijn kostbare buit.
De stempel van Bo Bunny kon ik echt niet meer laten liggen. Vorige week in Doorn was ik nog erg sterk, maar deze ronde lag-ie ineens in m'n mandje.
De tekst op de stempel is nl. puur jeugd sentiment: . Herinneren jullie deze nog van Kool Moe Dee...?
(hahahaha) Ik kan 'm nog steeds van het begin tot het eind overheerlijk meegalmen.

Bij thuiskomst ben ik nog wat gaan surfen en heb ik op diverse adressen nog besteld Copic Ciao's (24 stuks), zwarte Memento inkt, een of andere punch van Martha Stewart, bloemen stansen en vanochtend nog Magnolia Ink Magazine.
Eeeeehh... jullie begrijpen vast wel dat ik voor de rest van deze en aankomende maand even wat rust houdt voor wat betreft m'n scrapaankopen, hè. Het houdt natuurlijk wel een keertje op.

Of ik vandaag nog aan scrappen toe kom weet ik eigenlijk niet. Ik hoop van wel.
Nala heb ik beloofd dat ze me vandaag mocht opmaken en met m'n haren aan de slag mocht (ze was er letterlijk al weken over aan het zeuren).
Oooohh... ik zie er nu al tegen op, als ik dat maar overleef. Nu douchen en dan op de slachtbank. Wish me luck!!

Fijne zondag!
C.U. II

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad! enne wat een rottig eind rijden hè! Hier mag je tegenwoordig nergens meer harder als 80km/u :( .
    Succes vandaag met Nala en het tutten, ook wel weer gezellig toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    ik vind dat je je nog best netjes hebt gedragen hoor met je scrapinkopen. In een leuke winkel als simpel-scrappen geef ik altijd veel te veel uit......

    Je hebt in elk geval erg mooie spulletjes gekocht. Ben benieuwd wat voor moois je daar weer mee gaat maken.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kerststempels zijn leuk!
    En idd, wat een eind rijden ,hé ?We zijn hier vanuit t Oosten een keer geweest, das nog verder,vond het daarom niet echt voor herhaling vatbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het is een uithoek dat Den Helder, maar ik wil er ook nog steeds naar toe, moet ook maar eens gebeuren. Je aankopen zijn erg leuk...en nu ook gaan gebruiken en niets meer kopen;)
    Dat opmaken, gezellig, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat leuke stempeltje van Bo Bunny heb ik compleet gemist!! Wat een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt leuke spullen gekocht zeg. Ik ben het 100% met je eens wat betreft het licht bij Simpel Scrappen, je moet inderdaad steeds naar de voordeur lopen om de spullen/kleuren te kunnen zien. Maar wij zijn natuurlijk ook enorm verwend met Dolls hè :)
    Maar ze hebben gelukkig wel leuke spullen en je hebt een gezellige dag gehad dus je bent zéker niet voor niets geweest!
    Veel plezier vandaag met de make-over, wel foto's maken van het eindresultaat hè, lol !
    Fijne Zondag nog.
    xx Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen, Jolanda. Enne...volgens mij zeg je elke keer dat het nu wel even genoeg is met je scrapinkopen.....haha. Ben dus benieuwd waar je volgende week naar toe gaat. LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk spulletjes, wij zijn er ook een keer geweest en we hebben er vanuit Lelystad ook bijna twee uur overgedaan met zoeken mee.

    Ik vond het een hele leuke winkel maar inderdaad erg donker, ben ook naar buiten gelopen om te kijken of ik de goede kleuren cardstcok had

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi lint heb je ingeslaan! Leuk dat jullie met z'n drietjes zijn gegaan, dan is twee uur rijden natuurlijk ook niet zo lang meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...