vrijdag 23 oktober 2009

GS #11: Hugs 'n Kisses

Yeaaahh, het is weer vrijdag en jeetje mina wat voel ik me vandaag heerlijk uitgerust. Kan ook haast niet anders, want door dat gedoe met 'die Tokkies' naast ons lag ik gisteravond al voor achten op te bank te pitten en ben later doorgerold naar m'n bed. Ik werd zowaar door de wekker gewekt (eeeehh... da's dan om 5 uur).

Vrijdag vind ik doorgaans een heerlijke dag. Het is dan mijn vrije dag en (uitzonderingen daargelaten) daarop probeer ik, behoudens de boodschappen, zo min mogelijk te plannen. De nieuwe sketch van Get Sketchy komt vrijdags ook altijd uit; de 11e alweer.

Na een heel klein beetje scrapshoppen met/voor Nala (nichtje lief wilde ook dolgraag 'aan de scrap'), ben ik direct met de sketch aan de haal gegaan en dit is het resultaat.

Persoonlijk vind ik het wel een leuk kaartje geworden.
Fijne dag verder.

C.U. II

15 opmerkingen:

  1. Lovely lovely card ... Love the eyelet trim....thanks for playing with us over at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is goed gelukt Jolanda, ik vind hem prachtig!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Can you email me at getsketchyinfo@gmail.com
    I would like to know if you would Guest Design For us?

    Bree

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig geworden..Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, jij bent snel zeg.
    Het is een lieve, elegante kaart geworden!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een schitterende kaart, echt een plaatje, en Bree heeft de vraag al gesteld, hoef ik niet meer te mailen;)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en stijlvol kaartje weer Jolanda.
    Enne leuk dat je gevraagd wordt als guestdesigner. Je kaartjes zijn ook altijd wel op een bepaalde manier stijlvol, ik vind dat erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card! Love the delicate look!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elegante kaart! Leuk dat je meedoet met GS!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful Card, very elegant.
    Thanks for playing with us at GETSKETCHY!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...