maandag 26 oktober 2009

Kazan's sketch #38: Merry 'n Bright

Soms heb je wel eens van dat papier wat er echt helemaal te gek uitziet, maar als je er dan wat mee wilt doen... ppfffffttt... Zoiets heb ik dus ook met de Colorful Christmas-lijn van My Mind's Eye. Iedere keer als ik het gebruik, heb ik weer zoiets van "wat moet ik daar nu weer mee". Vreemd, hè?!

Een soortgelijk 'iets' had ik deze ronde ook met Kazan's 38e sketch voor 2S4Y. Voor mij had hij een hoop 'help-gehalte'.
Voeg het gevoel dat het papier en de sketch beiden oproepen samen en je komt niet verder dan dit kaartje.
Ach ja, dat heb je soms wel eens.
Gisteren heb ik mijn papierstapel toevallig doorgefietst en daar het nodige uitgehaald waarvan ik zeker wist dat ik het niet zal gaan gebruiken. Zeker weten dat ik Nala daar blij mee kan maken. De kans is groot dat ik daar deze kerstlijn van MME aan zal toevoegen. Nu nog de rest van mijn scrapspullen doorfietsen en eens zien of ik nog meer kwijt kan/wil. Er zal vast nog wel het nodige tussen zitten om Nala weer een big smile te bezorgen.

Tijd om mijn laptop uit te zetten en nog wat te doen aan de sport die bankhangen heet.

Fijne avond!

C.U. II

9 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje hoor en bedankt voor het meedoen met 2sketches4you. Enne hang ze nog. Weet je trouwens wat ik als woordverificatie moet typen... slank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very pretty - certainly Merry & Bright. Thanks for sharing
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooie kaart geworden.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha ik heb precies het zelfde met deze lijn. maar je hebt er toch een heel leuk kaartje van gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind het toch een leuke kaart hoor,maar ik ken je gevoel, dat papier ziet er zo leuk uit, maar combineren lukt er niet mee! Dan zie je het bij een ander en dan is het erg leuk!grrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh so cute!! love the stars and the little bear!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij veel gedaan in de tijd dat ik in NL was! Ik maak me er dus maar makkelijk vanaf door in 1 reactie te zeggen dat er een hoop moois tussen zit... En je hebt lekker royaal ingkocht ook.
    Ik vond het heel leuk om je een keertje live te ontmoeten en met al die eerlijke antwoorden in je posts kan ik nu wel zeggen dat ik een aardig beeld van je heb. Leuk!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...