zaterdag 10 oktober 2009

Laura's Sketch #36: Be merry

Zoooo... wederom tijd voor een kaartje in Kerst sfeer.
Deze ronde heb ik mij bezig gehouden met een sketch van 2 Sketches 4 You en wel Laura's 36e.
Ik heb me eerst het je-weet-wel gezocht naar een bijpassende kleur lint en ben toen aan de slag gegaan en zie hier het resultaat.

Supplies: cardstock, Jillibean Soup's Grandma's Christmas Soup, Spellbinders Nestabilities, stamp van Imaginisce.

Het is altijd een heel gevecht om in de donkere uurtjes met mijn camera een knappe foto te krijgen. De onderste foto is de foto met de daadwerkelijke kleuren, maar die is ietwat bewogen en krijg ik met geen mogelijkheid scherper.

Zoals altijd ben ik weer reuze benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne avond verder.

C.U. II

3 opmerkingen:

  1. Super cute! Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vin het weer zo'n mooie kaart en dat vogeltje is zo'n schatje...
    Op mijn blog staat iets over een daglichtlamp, ik heb dez in een lampenwinkel gehaald, gewone lamp met een grote fitting, perfect voor even de kleuren controleren als het donker is en een foto maken in de avond...en ze kosten minder dan 4 eurie....misschien de moeite waard?Ik heb er veel plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw heel mooi kaartje
    leuke blog heb je

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...