maandag 26 oktober 2009

PtW #26: Merry 'n Bright

In het Dolls-forum is er sinds kort een overzicht van alle sketch blogs en kun je per dag zien welke blogs er uitkomen met nieuwe sketches. Voor mij persoonlijk een eye opener, want er zijn behoorlijk wat blogs bij waar ik nog niet van had gehoord.

Zo is er ook Papertake Weekly die iedere dinsdag met een nieuwe sketch op de proppen komt. Op de valreep ben ik met hun 26e sketch bezig geweest.

Zie hier mijn uitwerking van de sketch.

Op zich best wel een leuk kaartje geworden, al zeg ik het zelf. Alleen vond ik de bovenkant wat aan de kale kant. Daarom heb ik 'Tulip dotjes' geplaatst om het een heel klein beetje op te vullen.

Ik ben weer heel nieuwsgierig naar wat jullie er van vinden...
C.U. II

8 opmerkingen:

  1. Ik kwam op je blog om nog eens naar je "blonde" kaart te kijken en nu zie ik alweer een nieuwe kaart!
    Ik vind hem weer super en denk dat ik deze sketch ook eens ga maken!

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gorgeous card Jolanda I love the cute image and those beautiful papers thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind het werkelijk een heel lief kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat had ik ook met de bovenkant! En die stipjes zijn altijd een uitkomst, erg mooi kaart. Vind de kleuren erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een hele mooie kaart geworden. Ik vind het ook erg leuk om het overzicht op het dolls forum te zien. Zo handig!

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje. Leuke sketch ook
    Ik ga ook maar eens kijken daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend schattig kaartje, leuk met die dotjes!
    Leuke schets ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...