zondag 18 oktober 2009

Unexpected

Afgelopen vrijdag ben ik richting Doorn afgereisd om wat scrapinkopen te doen. Na 2 seconden Pizza Box Sale (is niet mijn ding) ben ik richting de winkel gelopen.

Volgens mij was ik nog geen 10 min. binnen toen er iemand binnenkwam en zei "Jij bent toch Jolanda?!". Jaaa..., maarre... bij wilde ging het lampje nog niet echt branden. Ze kwam me wel enigszins bekend voor, maar ik kon er geen naam bij verzinnen.
Bleek dus dat Floortje uit Spanje voor m'n snufferd stond. Ik kan melden dat je dan toch wel heel vreemd staat te kijken. Half om half verwacht je natuurlijk wel dat je bekenden tegen het lijf zult lopen, maar niet dat die van zoooo ver komen. Overigens, ik had wel een heel goed excuus dat ik d'r niet direct herkende, want de foto die ze op d'r blog en in het Dolls forum gebruikt is al 2 jaar oud. Inmiddels gaat Floortje brilloos door het leven.
We hebben even wat staan beppen en zijn toen aan het inkopen geslagen.

Omdat er voor volgende week zaterdag in principe een scrapshopdag met Petra en Sandra op de planning staat, heb ik me deze ronde toch redelijk rustig gehouden en het vnl. op het papier gehouden.
Verder heb ik nog wat wit en vanillekleurig cardstock gekocht, want dat was nagenoeg op.
Nu volgend weekend nog het nodige inslaan (althans, dat hoop ik dan maar) en dan doe ik het weer even rustig aan voorlopig met m'n scrapaankopen, want ik heb ondertussen nog genoeg dingen gekocht (maar niet geplaatst) en het houdt natuurlijk ook een keertje op, hè.

Hé Floor, ik vond het echt heel erg leuk om kennis met je te hebben gemaakt. Nog veel plezier tijdens je verblijf in dit koude kikkerlandje.
C.U. II

6 opmerkingen:

  1. Ik ken Floortje wel (nou ja, kennen, ik volg haar blog, hahahaha). Dat is grappig dat je elkaar dan in zo'n winkel tegenkomt.
    Zo'n pizzabox sale zou anders wel echt iets voor mij zijn.
    Volgende keer ga ik de rit naar Doorn gewoon aan.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke aankopen gedaan! Kan me voorstellen dat je even raar stond te kijken toen je Floortje zag, hihi!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je heb wel hele mooie spulletjes gekocht, mooie warme kleuren!!
    Leuk zijn de tasjes hè???
    Kan je leuke dingen mee doen!
    Krijg er de kriebels van, ik moet nog even wachten en dan mag ik ook een bezoekje doen!

    Een verrassing dat je een bekende tegen het lijf loopt,dat verwacht je zeker niet zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende spullies, ik wil ook nu meteen aan de koop slaan;)
    En wat leuk dat je dan Floortje tegenkomt, wat een toeval, bekende kan je verwachten maar Floortje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn weer leuke scrapaankopen zeg.... Kun je voorlopig weer mee vooruit.
    En een lekker vooruitzicht dat je nog een keer gaat scrapshoppen!

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jolanda,

    wat een leuk aankopen heb je gedaan zeg!!
    ben wel nieuwsgierig hoe het Designpapier van de middelste 2 heten?

    mooi blog heb je btw.

    Liefs son

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...