woensdag 4 november 2009

Christmas Magic

Sinterklaas is nooit 'mijn ding' geweest. Bij ons thuis werd (en wordt) Kerst altijd uitgebreid gevierd.
Vroeger kregen m'n zusje en ik op 5 december altijd wel een cadeau van Sinterklaas, maar dat was eigenlijk alleen om op school nog wat te kunnen meepraten. Bij ons thuis speelde het allemaal rond Kerst. Zoooo gezellig!

Nu Sinterklaas al jaren aan ons huis voorbij gaat, zie ik er dan ook eigenlijk niet de noodzaak van in te wachten met het in kerstsfeer brengen van mijn blog tot deze goedheiligman z'n verjaardag heeft gevierd. Daarom ben ik vanochtend maar eens het nodige bij elkaar gaan zoeken.
Uiteindelijk kwam ik weet-ik-veel-waar een niet al te opzichtige digi kit, "Christmas Magic" genaamd, tegen en ben ik daar mee aan de slag gegaan.

Of ik 'de boel' zo laat weet ik nog niet zeker. Misschien dat ik de bloemen toch nog ga vervangen voor kerststerren. Dat zou betekenen dat ik wel weer the world wide web af moet speuren, want vreemd genoeg zaten er geen kerststerren in de kit.
Ik zie wel wat ik uiteindelijk besluit. Voorlopig ben ik in ieder geval tevreden met het eindresultaat.

Fijne dag verder.
CM-autograph

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie warme uitstraling van je blog heb je gemaakt. Van mij mag sint ook worden overgeslagen, maar voor de kids vind ik dat niet zo leuk. Dus ik zet nog even door.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er al erg kerstig uit! Mooi gedaan! Krijg al helemaal zin in de kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prachtig uit. Ik ben maar gelijk even komen kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige blog zo Ik krijg helemaal zin in de kerst versieringen, hier in huis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er super uit Jolanda, ik ben zelf ook gek op kerst! En hier is dat natuurlijk helemaal geen probleem: Sinterklaas is het hele jaar in Spanje, behalve met....Sinterklaas, haha, kan ik alvast lekker het huis in kerststemming brengen vanaf half november...
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...