vrijdag 20 november 2009

Get Sketchy #15: Very Merry Christmas

In tegenstelling tot de rest van de week heb ik in de ochtend en de eerste helft van de middag even wat tijd voor mezelf genomen. Na al dat gestaar in de boeken was ik daar ook wel even aan toe.

Inmiddels zijn er alweer 5 weken verstreken sinds mijn laatste treatment en zodoende had ik een afspraak staan bij Douglas om m'n wenkbrauwen te laten bijwerken à la "Anastasia". Bij thuiskomst even gewoon zitten niksen en vervolgens ben ik met de 15e sketch van Get Sketchy aan de slag gegaan.
De sketch stond op het moment dat ik met de kaart bezig was nog niet op het blog, maar als trouwe fan van Dora heb ik de sketch van haar blog geplukt.

De sketch vond en vind ik een echt heel leuke. Als nieuwbakken fan van Webster's Pages wilde ik dolgraag dat merk gebruiken voor de kaart. Op zich niets mis mee natuurlijk. Alleen... eeeeehhh... komt mijn uitwerking niet echt overeen met de sketch. Nu hoeft het natuurlijk ook niet een op een te worden overgenomen, maar toch...
Daarom denk ik dat ik er deze ronde beter aan doe om erbij te vermelden "geïnspireerd door" de Get Sketchy's 15th sketch; volgens mij is die beschrijving nl. net even iets meer zuiver.

Anyway, ik vond het heel leuk om deze kaart te maken en sowieso overheerlijk om weer eens relaxed bezig te zijn, want wat heb ik dat gemist afgelopen week.
Gisteren op het werk ook, zeg... Ooooh, wat voelde ik mij aan het eind van de ochtend en 's middags gejaagd. Bij wijze van pauze ben ik in een kamertje apart gaan zitten met m'n studieboek voor m'n snufferd. Vanwege dat gejaagde gevoel vond ik eigenlijk wel dat ik gestoord bezig was, maar -geluk bij een ongeluk- in het kamertje waar ik mijzelf had opgesloten zat ik vol met m'n gezicht in de zon en daar werd ik echt heel erg rustig van en kon ik de rest van de middag er weer helemaal tegen.

Weer even terug naar m'n kaartje, want ik ben natuurlijk zeer benieuwd wat jullie er van vinden.
Misschien dat ik van het weekend nog heel even de tijd neem om te scrappen en zo niet, dan weten jullie zo ongeveer wel waar ik mee bezig ben.

Fijne dag verder.
C.U.!!

CM-autograph

12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaartje weer Jola. Ik heb de sketch ook opgeslagen voor later.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het kaartje echt wel lijken op de sketch, je hebt hem alleen omgedraaid, perfect!
    Ik moet je zeggen dat ik er weg van ben, erg mooi papier ook, een plaatje!
    En neem al je tijd om te studeren we weten wat je aan het doen bent als je er niet altijd bent.
    En wat een lieve woorden...bloos..
    Fijn weekend, en trouwens dat studeren in het zonnetje is wel lekker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig voor jezelf EN voor ons gun je je toch af en toe dus tijd voor wat scrappen...ik dacht dat we je tot half december helemaal kwijt waren!
    Je kaart is erg mooi geworden enne..."geinspireerd door" is toch ook goed?
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha en ik maar denken ben ik nou gek ik zie de nieuwe sketch helemaal niet..Was ook nog niet op Dora's blog geweest.
    prachtig kaartje Jolanda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Jolanda en zie de sketch wel terug hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een geweldige kaart! Ik ben helemaal weg van dat huisje....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh I love these papers!! Gorgeous card!!
    smiles,Deena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaart zeg, geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW..simply Gorgeous!!!!!

    thanks for joining us over at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. GOR-GE-OUS Lady

    wat een prachtkaart Jolanda
    het huisje is idd super hierbij

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...