vrijdag 27 november 2009

Get Sketchy #16: Happy Birthday

Zoooo... na al dat gefreubel in PSP is het weer eens tijd om eens gewoon aan de scrap te gaan en dat doe ik met de 16e sketch van Get Sketchy.

De bonus challenge van deze week is "herfst" en laat ik daar nu net helemaal niets mee hebben.

Echt, ik heb over de afgelopen periode echt heel mooie herfstkaarten voorbij zien schuiven, maar om er nu zelf een te maken... Eeeeehh... ik zou niet weten wat er mee moet. Eigenlijk ook vreemd, want als er een gek is op bruintinten ben ik het wel. Al helemaal in combinatie met creme.

Nou ja, ik kan er verder niets aan doen. Ik ben nu eenmaal meer van het voorjaar en de zomer. Enige uitzondering in de koude periode is Xmas.

Al met al komt het er dan ook op neer dat mijn kaartje werkelijk niets met de herfst van doen heeft. Eigenlijk moest ik dan ook wel lachen om de kleur die ik heb gebruikt voor dit kaartje. Roze: lekker tegenstrijdig.

Over het resultaat ben ik redelijk tevreden. Niet helemaal. Ja, halllooo. ik ben nu eenmaal Jo.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en zou het heel leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Fijne avond!
CM-autograph

15 opmerkingen:

  1. Love the scalloped border ... beautiful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je er geen herfstkaart van gemaakt heb: deze roze is super!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so pretty! I love the floral embellishment and apron lace punched border! Great job with the sketch!

    ♥Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind het een prachtige kaart, en het is dat ik een stempel heb die helemaal herfst is, anders vind ik dit soort thema's ook zo enorm moeilijk hoor, en weer maar gewoon helemaal tevreden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart is het weer geworden Jolanda en wat heerlijk rose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt. Leuke randpons heb je gebruikt!

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty card - love the soft tones and the scalloped edge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een prachtige kaart en roze vind ik een super kleur!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart. Je moet hem echt even aanklikken (vergroten) om te zien hoe mooi die wel is.
    Dat stoere kaartje op dat lieve rose is wel heel erg top!
    Maar eh.............moest jij niet leren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gorgeous work...love all the pinks!

    Thanks for joining us over at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card! Love the delicate look of it!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the soft feel, very pretty,
    Thanks for playing with us at GETSKETCHY!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...