zondag 1 november 2009

GS #12: Get well soon

De nieuwste sketch van Get Sketchy (#12) is alweer uit.
Eigenlijk had ik 'm gisteren al willen maken, maar (lang leve Blogger die op z'n gat lag), dat ging uiteindelijk toch niet lukken.

Anyway, ik heb mij er zojuist op uitgeleefd en zie hier het eindresultaat. Overigens is de kaart in het echt niet zo kaal om te zien als op de foto.

De kaart heb ik gemaakt voor de fokster van m'n hondjes, met wie ik nog geregeld contact heb. Afgelopen vrijdag is zij onder het mes is gegaan.

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Wel eerlijk zijn, hè!

Voor mij is het tijd om een studieboek open te slaan...

C.U. II

10 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n geweldige kaart voor GS! Gefeliciteerd met je top 5 nominatie van de vorige challenge!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer erg leuk, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so pretty.
    Thanks for playing with us at GetSketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    wel eerlijk zijn??
    moeilijk hoor:)Ik vind het een rustige klassieke kaart geworden.de kleuren zijn prachtig,maar als ik echt eerlijk moet zijn(wat je vraagt) Al je andere kaarten vind ik persoonlijk een hoog WoWwwwww gehalte hebben.dze niet zo.

    niet boos zijn nu hè.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het weer een super kaart!

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. CUTE get well card...great take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem super. Mooie vormen ook gebruikt.
    En die hondjes.............wat liehief! Wat een droppies!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerlijk? Nou, hij lijkt inderdaad een beetje kaal....maar jij zegt dat dat in het echt niet zo is....vind ik 'm weer gewoon mooi!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...