zondag 22 november 2009

Home made digi stamps

Zo rond 6 uur vanochtend werd ik wakker en had ik het ook eigenlijk wel meteen gehad. Ik had een vlotte bui en ben meteen uit bed gesprongen om, na twee tellen forum, vervolgens tot kwart over 9 met m'n neus in de boeken te zitten. Ach ja, dat heb je nu eenmaal als je een ochtendmens bent.

Op een van de scrapforum waar ik wel rondneus, had men een topic over het zelf maken van stempels nieuw leven in geblazen. Zo had men het daar ook over het maken van digi stamps.
Eigenlijk heel suf van mezelf dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht.

Hoewel ik al geruime tijd stil lig met écht actief bezig zijn met Paint Shop Pro ben ik toch eens aan het freubelen geweest met de onderstaande digi stamps als resultaat.
Hoewel ik ze allemaal wel leuk vind geworden, vind ik de twee ronde stempels het leukst.
Op zich wel weer leuk om ook op deze manier met PSP aan de slag te gaan. Als ik wat meer tijd om handen heb, zal ik mij hier ook weer eens wat meer in gaan verdiepen.

Fijne zondag verder.
CM-autograph

Let op: Het is niet toegestaan deze digi stamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

11 opmerkingen:

  1. zo die zien er leuk uit!!! echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempels zijn het geworden. Ik vind de ronde stempels ook wel het best om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mooi zeg! Wat goed dat je dat zelf kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn dat een leuke stempels geworden Jolanda en knap dat jij dat kan meid ik ben wat dat betreft echt een digibeet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend zoals je die stempels gemaakt hebt ! Ik vind ze allemaal even mooi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er geweldig uit! Heb er ook al eens over gedacht....maar dat is niet hetzelfde als het echt uitvoeren he.....
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn onwijs mooi zeg. Ik maak ook vaak wat voor mezelf in psp. Daar werk ik heel graag mij. Grappig dat jij dat ook doet.
    Elke keer als ik die digistamps zie denk ik bij mezelf. Dat kan ik ook maar ik doe het nooit.
    Wie weet heb je me geïnspireerd.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WoW wat knap van je Jolanda
    supersssss,dit werk is niet aan mij besteed,geen geduld voor denk ik haha

    Liefs Son

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zijn heel erg leuk, top hoor!
    Ik ben ook een ochtendmens lekker vroeg eruit dan heb je de hele dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda dat is vreemd,als je precies doet wat er staat,moet het goed zijn,alles word zoveel keer getest voor we het bericht plaatsen,ik zou je wel willen helpen,maar ik kan niet zien wat er fout gaat,ehmm ik moet even nadenken hoe ik je zou kunnen helpen,groetjes Mus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor de leuke digi stamps.
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...