woensdag 18 november 2009

Life on hold

Gisteren was het dan zover: de eerste van 3 lessen van de cursus Algemene Aansprakelijkheidsverzekeringen ging van start. Op zich was de les voor mij goed te doen, maar er is evengoed natuurlijk een hoop te leren.
Medio december ben ik voornemens examen te gaan doen en hoop dat ik tegen die tijd ook daadwerkelijk alles goed heb geleerd (lezen is één ding, maar leren is weer net 'effe' wat anders).

Bij thuiskomst heb ik dan ook tegen Dick gezegd dat my life tot het examen echt even 'on hold' staat. Volgende week donderdag is het Thanksgiving dat vieren we dit jaar bij m'n moeder, daar gaan we gewoon naar toe. Verder ga ik 1x per week nog naar Zumba, maar voor de rest zeg ik echt alles af en mag je mij tot en met m'n examen ook ongastvrij noemen, want ik wil ook verder niemand over de vloer hebben.

Ja, ik weet het... het klinkt best wel erg, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Zo nu en dan ook wel even ontspannen natuurlijk, maar ik wil gewoon niets vastleggen. Voor je het weet ben je zomaar een (halve) dag verder en heb ik niets aan m'n studie kunnen doen en da's niet bepaald de bedoeling natuurlijk.

Fijne dag!

CM-autograph

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een goed voornemen hoor, dan ben je er straks in december in een keer weer vanaf (zonder herexamen ofzo) en kun je je lekker op de kerst storten!
    Heel veel succes met je studie en tot half december....
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk, je kan het beter ook maar halen in 1 keer toch. Helemaal niet ongastvrij, gewoon een goede egoisme, waarom niet, goed hoor!
    Ga door met studeren en pak die momenten voor je zelf....en bedankt voor dat ow zo lieve berichtje op mijn blog;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mij betrreft heb je helemaal gelijk hoor.
    Heel veel succes!!! Wel even melden wanneer je examen gaat doen he? dan kunnen we voor je gaam duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor, helemaal niet raar. Je bent gewoon met je toekomst bezig en echte vrienden begrijpen dat. En diegenen die het niet begrijpen ben je toch beter kwijt dan rijk!
    Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...