zondag 29 november 2009

Mijn laatste creatieve uitspatting van vandaag

...is een uitprobeersel.
Eigenlijk ben ik eerst bezig geweest om het boompje in elkaar te zetten en wilde ik mij vervolgens uitleven op DCL's laatste sketch, maar dat wilde niet zoals ik het in m'n hoofd had. Dus kaart weg, boompje gehouden...

Vervolgens ben ik maar wat in de wilde weg gaan freubelen. Ook weer niet zo wild, want op zich is het een heel simpel kaartje geworden, maar ik vind 'm wel iets hebben.

Ik wilde met embossing poeder aan de slag, maar de kleur groen die ik heb vond ik niet helemaal passen, rood werd te opzichtig, zwart te hard en zilver was het toch ook niet helemaal.
Hoe moeilijk kun je zijn?!
Uiteindelijk heb ik wat rood, wit, groen en zilver bij elkaar gemieterd en ben dat gaan embossen. Op zich wel een grappig effect, al zeg ik het zelf.

As always ben ik weer reuze benieuwd wat jullie van mijn gefreubel vinden.

Voor mij tijd om er een eind aan te breien en zo eens met een andere hobby van start te gaan: m'n haren wassen (zucht).

Alvast een fijne avond gewenst en 'tot blogs'.
CM-autograph

20 opmerkingen:

  1. Dit is echt supergaaf gedaan, wat een creatieve bui! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik vind je kaartje geweldig, dat boompje!! Wat een vondst zeg! Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een topper. In al zijn eenvoud zo stijlvol.
    Je boom is super, hoe heb je dat gedaan?

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig !!!
    Wat een fantasie en wat een prachtig kaartje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een allerliefst kaartje, ben ook benieuwd hoe je de boom heb gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda, ik vind het een door zijn eenvoud prachtige kaart en wat heb je die boom leuk bedacht

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker origineel...maarre...wat een gave boom! (tja, soms zijn de dingen gewoon zoals ze zijn en kun je het niet anders zegggen...).
    Echt goed bedacht, die gaat zeker gescraplift worden en zou minstens in een tijdschrift terecht moeten komen. (geen geslijm, ben gewoon een beetje over-enthousiast)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Jolanda

    hij is zoals je zelf omschrijft simpel???ik vind hem juist heel mooi en neutraal,ik denk dat ik dat nieteens kan whaha.
    de boom is supers.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk! Super bedacht.
    Groetjes, Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ontzettend gaaf zeg dat boompje. die ga ik ook eens proberen te liften!
    En dat de rest van de kaart dan zo rustig is, laat de boom nog meer tot zijn recht komen, dus: geweldig gedaan!

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gaaf boompje zeg!!het haartje is heel stijlvol mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super zeg!! Helemaal geweldig!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit een ontzettend stijlvolle kaart! En heb je dat boompje zelf gemaakt? Onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die is erg leuk geworden!!
    Hoe heb je dat boompje gemaakt??

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje....SUPERGAAFFFFFFFFFFFF..zal ik ook even mijn adres pb'n ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk idee. En de kaart is super.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...