donderdag 5 november 2009

Mojo Monday #111 + Papertake Weekly #27

Zojuist eerst eens het bureau in m'n scrapkamer een heel klein beetje meer op een bureau laten lijken. Ga er maar van uit dat je op een bureau van zo'n 4 meter lang echt heel veel troep kwijt kunt. Als je het maar lang genoeg laat liggen, kun je ook heel wat verrassingen tegenkomen.

Zo trof ik ook aan de (weliswaar reeds aangebroken) DGNB aan met vnl. kerstpapier. De laatste die door Petra is samengesteld voor ze afstand nam van Dolls & Decorations. Nummer 13... Hoe kun je het zo uitkienen?!

Aangezien kerst alweer bijna voor de deur staat en het papier bijna de DGNB uit brandde, heb ik besloten er direct gebruik van te maken.

Na diverse challenge blogs te hebben afgespeurd, ben ik uiteindelijk bij Mojo Monday beland. Ik kende het blog wel, maar had er tot dusver nooit iets van gemaakt, maar deze 111e sketch vond ik wel een leukerdje en dus kon ik 'm niet zomaar voorbij laten gaan.
Hoewel ik eigenlijk altijd behoorlijk kritisch ben over eigen werk, moet ik zeggen dat ik echt heel enthousiast ben over dit kaartje.

Da's iets wat ik niet echt kan zeggen van m'n volgende kaartje. Hiervoor ben ik beland bij de 27e sketch van PtW.

Dit kaartje is een typisch geval geworden van "ik heb het weer geprobeerd". Bij het maken van Kazan's 38e sketch had ik ook al aangegeven dat deze lijn van MME en ik elkaar niet zo goed liggen.
Verdere pogingen met deze lijn zal ik dan ook niet ondernemen. Wedden dat m'n nichtje hier heel erg blij mee is?!

Anyway, dit is wat ik met de sketch van PtW heb gedaan.

Zeg het zelf maar. Het is toch een aardig verschil met het bovenste kaartje. Maar ja, ik 'ken' er ook niets aan doen.
Dit papier in ieder geval meteen op de stapel met scrapspullen leggen die ik aan Nala geef.

Fijne dag verder.
CM-autograph

7 opmerkingen:

  1. De eerste is inderdaad een "vet-gaaf" kaartje geworden !!!
    Maar de tweede is toch ook errug leuk maar meer een kinderkaartje.
    Dat is mijn mening dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga niet zeuren hoor...maar ik vind er niets mis mee, dat tweede kaartje. Waarschijnlijk is het papier gewoon jouw stijl niet, maar dat vind Nala vast niet erg!
    Je eerste kaart is super, ga ook m'n DGNB maar eens opduikelen.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei erg mooi en daar 'ken'ik niks an doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide erg verschillend, maar beide ook erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, jij bent al helemaal in kerstsferen!Echt mooie kaartjes heb je weer gemaakt. En bedankt voor de tip van die vertaler, die had ik ook gewild, maar kon ik niet vinden.:>)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze ook leuk, twee totaal verschillende kaarten maar errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze helemaal super! Zo gaaf. Vooral de bovenste. Echt zo'n kaart waar je jaloers van word.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...