zondag 29 november 2009

Mojo Monday #114: Happy Holidays

Na de spontane helse rugpijnen van gisteravond te hebben overleefd, heb ik vandaag weer even rustig aan gedaan. Zo ook op leergebied.

Vanochtend eens even bezig geweest met m'n laptop te schonen e.d. en zojuist ben ik aan het neuzen geweest voor een beetje een leuke sketch. Het is die van Mojo Monday geworden en wel de 114e.

Zie hier mijn uitwerking.
Op zich vind ik wel een guitig kaartje geworden, maar niet meer dan dat. Eigenlijk was ik van plan een van m'n zelf gemaakte digi stamps te gebruiken, maar uiteindelijk heb ik besloten daarvan af te zien. Anders zou de kaart zo propperig worden.

Zoals altijd ben ik weer benieuwd naar wat jullie er van vinden.

Fijne zondag.
CM-autograph

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een snoezige kaart en dat vogeltje is zo enorm lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ik er van vind???
    Hartstikke leuk weer, schud jij ze uit je mouw soms??????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh? Niet meer dan dat? Ik vind het een kickuh kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...