zaterdag 14 november 2009

Book for my Nestabilities

Nestabilities zijn in mijn optiek absolute "must haves". Je kunt er echt zoveel leuke dingen mee.
Nadeel van die zelfde Nestabilities is dat het zo snel rommelig wordt. Althans, bij mij dan.
Al geruime tijd ben ik op zoek naar een geschikte manier om ze op te bergen. Een tijd terug kwam ik op de blogs van Ann en Lenet dé manier tegen om Nestabilities op te bergen: een boek met magnetische bladzijden (zie: inkclub.nl).

Lang leve tijdgebrek en het feit dat ik niet precies wist hoe ik dit moest aanpakken, is het er tot vanavond niet van gekomen. Maar ja, het is zoiets als "nu of nooit", want nu ik de cursus Branche Varia weer ga oppakken zie ik het er voorlopig niet echt van komen dat ik echt veel tijd aan scrappen kan besteden.
Ik wil proberen toch in ieder geval 1x per week iets te scrappen (proberen, hè, of het mij ook daadwerkelijk zal gaan lukken is een tweede). Waarschijnlijk zal het vnl. blijven de Get Sketchy challenges, want die zijn simpelweg te leuk om ongescrapt aan je voorbij te laten gaan.

Nieuw voor mij was ook het gebruik van de Bind-it-All: een apparaat dat al sinds mei jl. ongebruikt op mijn bureau staat. Ik heb de DVD dan ook een paar keer bekeken voor ik voor de eerste keer 'los' ging met m'n BIA. Conclusie: toch eens vaker gebruiken, want het is echt een super ding!
De magnetische bladen (A4-formaat) zijn in de breedte gehalveerd. Teneinde het aan elkaar kleven van deze bladen tegen te gaan, heb ik tussen ieder blad cardstock gedaan. Vervolgens ben ik met m'n Bind-it-All in de weer geweest en tot slot heb ik de kaften wat verder opgeleukt.

Persoonlijk ben ik heel blij met het resultaat.

CM-autograph

11 opmerkingen:

  1. wat een prachtig boekje Jolanda en leuk dat je nog ff naar mij blog verwijst. Succes met je studie de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ten eerste je bent niet de enige met rommele betreffende deze stanzen...kijk maar eens bij mij in een la, dan denkik dan liggen ze bij elkaar, maar door elkaar is een betere naam;)
    Erg mooi boekje, en richt je op je studie, wat schrijf je toch altijd lief over GS, dank je wel!
    Een schitterend weekend, en ik denk dat ik ook maar eens zo'n boekje ga maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou hier kun je zeker blij mee zijn! Hij is superleuk! En hij lijkt me inderdaad superhandig. Good job! Succes met de branche Varia!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een super ideetje!
    ik zei laatst nog op de cop hoe gaan we dit nu weer netjes opruimen...
    nou zo dus : )
    enne succes met je studie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi boekje geworden jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, ik ga het idee nadoen. Wat een oplossing. Ik heb alleen geen bind-it, wat nu. Moet ik over nadenken hoe ik er een boekje van maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf boek en inderdaad een goede opbergmethode. Ik heb geen apparaat dus ik heb ook het nestabilitie opbergprobleem niet.
    Ik weet wel dat je bij de Hema magneet tape kan kopen. Misschien ook een oplossing?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is natuurlijk helemaal geweldig! Mooi hoor :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een prachtig boek geworden zeg, mooi papier heb je gebruikt! En die bind-it-all zou ik zeker wat vaker gebruiken...(wou dat ik 'm had...)
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf boekje Jo!! Moet ik ook maar en maken denk ik ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...