vrijdag 27 november 2009

Snag 'm: free Xmas digi stamps - II

Thanksgiving was weer heel erg gezellig en ligt alweer achter ons.
De kalkoen leeft nog, want er stond een grote ham op tafel. Altijd 'errug' lekker, al zeg ik het zelf.

Vanochtend druk bezig geweest met van alles en nog wat. Uiteindelijk heb ik toch nog heel even de tijd gehad om met PSP in de weer te gaan om nog wat digi stamps te maken. Ik wilde nl. nog wat tickets hebben.
Na flink wat 'gehannes' om de buitenste lijnen een beetje knap te krijgen, is het me dan weer gelukt. Ik bedoel... een rechte lijn is zo getrokken, maar ik wilde (natuurlijk) weer geen rechte lijn voor de korte kanten. Daarna ging het eigenlijk van een leien dakje. Dit zijn ze geworden...
Als je de stamps leuk vind, leef je er dan maar weer flink op uit en please... spread the wordt.
Ook zou ik het dan echt heel erg leuk vinden als je nog even de tijd neemt om een blogberichtje achter te laten.

Veel plezier ermee en een fijne dag verder!
CM-autograph
Let op: Het is niet toegestaan deze digi stamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

17 opmerkingen:

  1. Deze zijn ook erg leuk, heb ze opgeslagen !
    Bedankt voor het delen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super!!
    Ook ik heb ze opgeslagen! Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent lekker bezig!! en ga er vooral mee door:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolanda , ik heb ze opgeslagen, dank je wel. dat we ze mogen gebruiken, zelf ban ik zo'n nerd wat de computer betreft.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks again! Ik heb ze weer opgeslagen.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn super, ik had ze al gezien, maar ik was gister zo moe dat ik vandaag de berichtje achter laat;) En ik meen het je bent er goed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn super leuk
    ik heb ze ook opgeslagen : )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stempeltjes! Ik heb ze opgeslagen, weet alleen niet of ik er dit jaar aan toe kom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, Jolanda, wat een gave digi stamps heb je gemaakt.
    Ik ga ze opslaan en er eens mee stoeien, heb nooit eerder digi stamps geprobeerd dus dit is de kans.....
    Heb je hier misschien een tutorial van, het lijkt me nogal ingewikkeld...

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you so much for your kindness with giving all of these wonderful digi stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig ik heb ze meegenomen dank je wel !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke stempels heb ze opgeslagen , heel erg bedankt om te delen.Jou blog staat nu ook bij de blogs die ik volg.
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie tekststempels heb je gemaakt. Ik heb ze meegenomen hoor, bedankt. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...