donderdag 26 november 2009

Snag 'm: free Xmas digi stamps

Happy Thanksgiving everyone! Vandaag is het weer zover: de 4e donderdag van november!
Ja, ik ben Amerikaanse, maar eigenlijk is dit de enige Amerikaanse feestdag die wij vieren. The 4th of July e.d. laten we altijd maar voor wat het is.
Vanmiddag reis ik af richting m'n moeder en gaan we lekker met z'n allen aan " a turkey dinner", of wat het dan ook wordt. Als het maar gezellig is.

Na de nodige studieboeken ben ik vanochtend ook bezig geweest met het maken van wat digi stamps. Mijn vorige stamps waren bij verschillenden klaarblijkelijk in de smaak gevallen. In ieder geval ben ik door diverse mensen benaderd met het verzoek om de stamps vrij te geven. Altijd leuk om te horen en natuurlijk ook heel complimenteus. Dus wat kon ik anders...?
Zoals gezegd ben ik vanochtend ook bezig geweest met het maken van digistamps en dit is er uit mijn handen gekomen. Ik moet daarbij wel vermelden dat ik deze stamps nog niet zelf heb getest. Dat zal waarschijnlijk morgen worden. Vind ik daar nog wat oneffenheden, dan zal ik dat aanpassen.
Zij die de digi stamps leuken vinden, leef je er vooral op uit en please... spread the word.

Het zou overigens wel bijzonder worden gewaardeerd als je even een blogberichtje achter laat en mij zou willen vertellen wat je van de stamps vindt (eerlijkheid boven alles).
Zou ik de volgende keer weer 'digi stamp bui' krijgen, dan weet ik ook meteen waar ik rekening mee dien te houden.

In ieder geval van mijn persoontje veel plezier met de digi stamps gewenst en een fijne dag verder.
CM-autograph
Let op: Het is niet toegestaan deze digi stamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

17 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg leuk Jolanda!!! (Echt een eerlijk antwoord...)

    Bedankt!!!

    Groetjes,
    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook heeeeeeeel leuk en complimenten voor je geduld om ze te maken, ik ben er laatst ook voor gaan zitten maar had er al snel tabak van (oeps). Heb je ook Nederlandse of mag ik dat niet vragen aan een Amerikaanse ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk, ik wil er zelf ook mee aan de gang (jongens stuff) maar waar haal je al die plaatjes vandaan?!?
    groetjes Susanne (suutje van Dollsforum)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super dat je ze zomaar weg geeft. Ik vind het heel erg knap hoe je ze hebt gemaakt.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke bedankt Jolanda. Ik had zelf ook een beginnetje gemaakt ze te maken, maar het is best een heleboel werk en de jouwe zijn geweldig leuk. Ik ga dus lekker deze van jou gebruiken, scheelt mij een heleboel werk en zo leuk krijg ik ze toch niet zelf :) :)
    Dus Jolanda: bedankt!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. THANX!!!! Ze zijn schitterend!!
    Vooral die laatste!!
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het erg knap van je, ik kan het niet geen geduld voor, spring al in de rats als mijn printer raar doet. Ze zijn wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze SUPER !!
    Ook erg knap dat je dat kan, mijn complimenten !!
    Zelf heb ik nog nooit digistamps gebruikt misschien dat ik van jouw iets ga gebruiken ???
    Loyaal van je dat je ze vrij geeft.

    Groetjes Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig zijn ze Jolanda. Wat een geduld en waar haal je de tijd vandaan. Je hebt je studie, je gezin, je werk. Ik heb de fut dan al niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave stempels! Dat heb je heel knap gemaakt!

    Happy Thanksgiving to you too!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief dat je de stempels "weggeeft"! Als ik ze gebruik op m'n kerstkaarten krijg je zeker een eervolle vermelding op m'n blog hoor.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze ook super hoor!
    Als je dan toch zo lekker op dreef bent, leuke sentiments vallen vast ook goed in de smaak , ha ha ha ;>))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze zijn super leuk, bedankt!

    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel hartelijk bedankt voor het delen van de digi stamps.
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw gaaf hoor dankjewel en ik zalt zeker verder vertellen

    groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je maakt echt super leuke stempels!! Leuk dat je ze wilt delen met ons!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartelijk bedankt Jolanda.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...