vrijdag 6 november 2009

Test case

Tot dusver heb ik alleen maar 'de gewone' vierkante en/of rechthoekige kaarten gemaakt.
Tijd voor weer eens wat anders. Zodoende moest en zou ik dit keer een ronde kaart. Voor mij al een uitdaging op zich. Tel daarbij op een papiersoort waar je eigenlijk nog nooit iets mee hebt gedaan en dan wordt de challenge dubbel zo groot.

Gelukkig stond ik er niet alleen voor, want Hurricane hielp gezellig mee.

Zeg eens eerlijk, wanneer hebben jullie voor het laatst met een hond op schoot gescrapt.
Ik moet eigenlijk altijd wel om Hurricane lachen. Normaliter is het er eentje die z'n naam echt eer aan doet en een ontiechelijk grote waffel heeft. Maar ja... hij heeft ook een alter ego: die van super aanhankelijke kroelkip.

Aangezien het papier tamelijk druk te noemen is, heb ik de "Merry Christmas" stempel aan de binnenkant van de kaart geplaatst. Anders zie je straks door de bomen het bos niet meer.

Voor dat het een eerste uitprobeersel voor mij is van dit type kaartje, moet ik zeggen dat ik best wel tevreden ben over het eindresultaat, maar ik ben ook reuze benieuwd wat jullie er van vinden. Evt. tips zijn altijd welkom.

Fijne dag verder.

CM-autograph

18 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig, hoe heb je dat kantje zo mooi rond de rand gekregen.
    Hurricane doet zijn naam niet echt eer aan zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Jolanda, echt mijn mond staat open zo enor mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig kaartje Jolanda, niets meer aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Jolanda. Persoonlijk vind ik dit een van je allermooiste creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een geweldige kaart!

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een beauty! Heel erg mooi en ontzettend goed gelukt, helemaal voor een 1e keer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! En die ronde vorm is weer eens iets anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh die is mooi!!! wow!! adembenemend, echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een super mooie kaart, daar mag je best meer dan tevreden over zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig en jij hebt nog tips nodig?? Ik vind deze wel heel errug mooi zeg; ben onder de indruk. En een hond op schoot dat herken ik wel, lekker handig he ;-))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh die wil ik, die wil ik, die wil ik ;)

    Een superleuke kaart, vaker doen die ronde modellen. Hoe heb je dat lint er zo omheen gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wwwwoooooow wat een geweldige mooie kaart zeg!!
    kan ik een les bij je volgen:)
    GOR-GE-OUS Project.
    hier zou jij mee moeten doorgaan ,ga je zeker hele hoge ogen mee gooien "that's for sure!!

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Jolanda, schitterend gewoon!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een parachtige kaart, je blog mag er ook zijn nu, alles eigen ontwerp, Chapeau!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat is die mooi!!
    De stempel ook waar heb je die gekocht???
    Als ik zo'n prachtig kaartje zou krijgen laat ik hem het hele jaar staan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij bent inderdaad van de challenges zeg...scrappen met een hond op schoot! En dan nog zo'n prachtige kaart maken, echt super, krijg ook helemaal zin om eens zonder hoeken te werken.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...