dinsdag 29 december 2009

Balen als een stekker

Da's wat ik doe sinds gistermiddag de post in de bus lag. Tussen de post bevond zich nl. een kleine enveloppe van het SEFD en dat terwijl ik toch echt op een grote enveloppe had gehoopt. Deze laatste zou nl. betekenen dat mijn deelcertificaat was bijgesloten. Nu mag ik het onlangs door mij afgelegd examen inzien en laten herbeoordelen e/o overdoen, want ik ben gezakt.

Aaaaahh... en dat alles omdat ik in tijdnood zat, welke mede werd veroorzaakt door een traag werkende server waardoor ik heel wat minuten ben verloren, en daardoor de laatste 4 vragen echt giga heb moeten afraffelen. Ik weet nl. zeker dat ik wel zou zijn geslaagd als ik die laatste paar vragen in een normaal tempo had kunnen maken. Da's nu juist het frustrerende aan dit alles.
De leraar waarvan ik les heb gehad, vroeg al of ik bezwaar zou gaan aantekenen (ik had 'm gisteren een mailtje gestuurd) en heeft zelfs aangeboden me daarmee te helpen.
Onder de noemer "nee heb je, ja kun je krijgen" denk ik dat ik dat inderdaad ga doen.

Ja, ik weet het. Het is nu niet bepaald het eind van de wereld, maar ik kan nu ook niet bepaald zeggen dat het goed is voor je humeur. Ik heb er nu eenmaal heel veel tijd en dito energie in gestoken.

Genoeg geklaagd voor vandaag.
Maak er een fijne dag van.

CM-autograph

7 opmerkingen:

  1. Nou das inderdaad flink balen, en helemaal de reden, ik zou ook de klacht indienen, wie weet. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jakkes Jolanda, en je hebt er zo gigantisch veel voor gedaan. En idd klacht indienen nee heb je ja kan ja altijd krijgen toch.

    Succes en laat het je humeur niet te veel beinvloeden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé,wat is dat nu verveeld Jolanda,ik kan het begrijpen dat je humerig ben.
    Maar kom op,de volgende keer haal je het.
    Makkelijk gezegd van mij,maar er zijn ergeren dingen.

    Sterkte verder.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oo da's balen zeg!!wordt je humeur inderdaad niet beter van. Ik zou ook bezwaar aantekenen, succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer zeg!! En vooral omdat je er ook zoveel voor hebt gedaan.
    Je kunt inderdaad proberen bezwaar aan te tekenen.
    Succes en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet leuk... ik hoop dat het lukt met je klacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is inderdaad flink balen, ik kan me zo voorstellen dat je een klacht indient en nu maar duimen dat dit helpt.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...