donderdag 17 december 2009

Blog Award: Your blog is Fabulous

Zojuist kwam ik tot de ontdekking dat ik een award van Dora heb gekregen. Dank je wel daarvoor, Dora!!
Persoonlijk vind ik die blog awards altijd wel grappig. Je leest toch altijd weer een beetje meer over je blog vriendinnen en leert ze weer op een andere manier net wat beter kennen.

De opdracht bij deze award is om 5 dingen te vertellen waar je gek op bent.
Voor mij zijn dat:
  1. m'n husband, Dick;
  2. onze katten (Homeboy, Ranger & Gypsy) en hondjes (Hurricane & Jazz);
  3. m'n moeder en m'n nichtje. Nou, vooruit... m'n zus(je) ook;
  4. scrappen en lezen;
  5. series: "24", "Lost", "Criminal Minds", maar ook "As the World Turns".

Vervolgens dien ik de award door te spelen aan 5 andere bloggers. Hmmm, let me think...
Ik geeft de award door aan:
- Frida;
- Sandra;
- Marga;
- Sonja;
- Fia.

Nu even lekker op de bank hangen. Morgen hoop ik weer wat te kunnen scrappen.

Fijne avond allemaal!

CM-autograph

3 opmerkingen:

  1. Thanx o, ik zal mijn best doen deze keer!! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Jolanda, inderdaad leuk om elkaar hierdoor wat beter te leren kennen. Ik heb 'm ook van Dora gekregen, nog even broeden op m'n antwoorden!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen dank, helemaal verdiend en ja met de antwoorden is het wel leuk, we leren elkaar allemaal iets beter kennen zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...