zaterdag 19 december 2009

D&D card sketch I

Inhakend op het voorgaande bericht hier mijn uitwerking van dezelfde sketch. De sketch is trouwens gemaakt door Dora. Sinds enige tijd zit zij in het DT van Dolls & Decorations: nieuw DT, nieuwe telling.

Anyway hier mijn uitwerking van de sketch.Als ik heel eerlijk ben, was ik door de drukte heel de sketch alweer vergeten. Vanochtend viel mijn oog ineens op de betreffende topic en ben ik in de loop van de middag ermee van start gegaan.

Vertel me gerust wat jullie van deze kaart vinden.

Enjoy your evening.
CM-autograph

7 opmerkingen:

  1. ik vind hem heel leuk.. Die vogeltjes vind ik trouwens ook gaaf , Volgens mij heb ik ze ook al een s bij Dora gezien. Wat voor pons , stans is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt ook die vogels die zijn leuk he?
    Weer een mooie kaart, die kleur is dan ook helemaal goed, heerlijk zacht, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele mooie stijlvolle, een echte Jolanda, leuk als je eigen stijl zichtbaar is.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, die vogeltjes vind ik ook super leuk!
    Fijne feestdagen.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...