donderdag 31 december 2009

De laatste dag van 2009

Vanochtend begonnen met het nodige freubelwerk op m'n laptop. Verder heb ik AH in alle vroegte een bliksembezoek gebracht en nu ben ik overheerlijk met de badkamer bezig, terwijl Dick zich met de flappen en de bollen bezig houdt.

Ik hoop zo nog wat aan scrappen toe te komen. Mocht dat overhoopt niet zo zijn, dan wens ik een ieder bij deze een goed uiteinde en een gezond en gelukkig 2010 toe.

Voor nu ga ik 'er uit' met een paar foto's van Hurricane & Jazz.

Fijne jaarwisseling!!


CM-autograph

7 opmerkingen:

  1. Jij ook eengezellige jaarwisseling en goed 2010
    Zo te zien hebben je hondjes zich lekker vermaakt in de sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto,s Jolanda.

    Een gezellige jaarwisseling en een gezond 2010.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave foto's!!
    Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke foto's Jolanda, voor jullie een heel gezond en happy 2010

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een gelukkig, gezond en liefdevol 2010.
    Dat het maar een creatief jaar mag zijn.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat zie je er mooi uit! je hebt vast het super gezellig gehad en wat een leuke doggies!
    angela
    D&D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...