vrijdag 4 december 2009

Get Sketchy #17, GUEST DESIGNER

Neeeeeeee, ik heb deze kaart niet vandaag gemaakt. Behoudens dit berichtje houd ik nog altijd woord en ben ik braaf aan het leren. Deze kaart heb ik al een aantal weken op de plank liggen, kort nadat ik door Bree en Dora ben benaderd om met betrekking tot de 17e sketch als Guest Designer bij Get Sketchy door het leven te gaan.

Tja... en daar kon ik nu eenmaal geen nee tegen zeggen.
Deze ronde voelde ik mij zowaar trots. En ja, ik weet het... velen gingen mij al voor en ook velen zullen mij nog volgen, maar ik vind het gewoon echt helemaal leuk.

Dit is de sketch waar ik mij op mocht uitleven...

...en dit is wat ik er mee heb gedaan...
Ik ben reuze benieuwd wat jullie er van vinden en zou zeggen: schroom je vooral niet om een berichtje achter te laten.

Voor mij is het weer tijd om datgene te doen waar ik het tegenwoordig alleen nog maar over kan hebben (zucht...).

Oooohh... ik ben blij als ik het dindag 16.00u. is, dan heb ik het allemaal achter de rug en heb ik anderhalve maand voor mezelf. Als ik in de spiegel kijk... echt hoor, een gemiddelde zombie ziet er nog beter uit, dan ik. Mijn spiegelbeeld straalt een en al vermoeidheid uit.

Fijne dag verder
CM-autograph

11 opmerkingen:

  1. wat hartstikke leuk voor je Jolanda dat je guestdigsigner mag zijn. Enne nog ff volhouden hoor, ik denk trouwens dat jij de enige tot in de puntjes verzorgde zombie bent hoor (lol), sterkte nog ff met je studie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtig kaartje Jolanda!! En leuk dat je questdesigner bent bij Get Sketchy :)
    Succes met je studie!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en zoals altijd weer heel verzorgd!!!!
    Top !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik je kaart zag was ik er al weg van, en wij vinden dat je ook echt GD verdiend te zijn, je maakt prachtige kaarten met een eigen stijl en vaak ben je de eerste die de kaart al plaatst...
    Nog even volhouden en dan kan je bijkomen na je examen...toi toi toi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart weer Jolanda. Super hoor. Je maakt altijd zulke mooie dingen en het ziet er allemaal zo verzorgd uit.
    Sterkte nog effies en ik zal dinsdag voor je duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. er nou velen voor ginen en komen maakt toch niet uit?? natuurlijk voel je je trots en je uitwerking van de sketch is prachtig..
    Gefeliciteerd met je guest DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk is dat hè, guest dt'er zijn!!!Toch een eer om gevraagd te worden!! Je kaartje is erg mooi geworden. Ik ga voor je duimen hoor met je examen.
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een eer Jolanda, dat je als guest designer gevraagd bent! En je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gorgeous take on the sketch! Thanks for joining us!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. GEFELICITEERD!!! WAT GAAF!!! Maakt niet uit toch, hoevelen je voor zijn gegaan en je nog zullen volgen....dit staat mooi op je scrap CV! Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Get Sketchy.
    Ben je alweer een beetje bijgekomen van het leren en het examen? Hoop dat het goed ging.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Super meid van harte gefeliciteerd
    je verdient het!!!je maakt echt prachtige kaarten,zo netjes kan ik niet werken,geef mij dan maar een beetje fussy oid haha

    Succes in wat er nog komen gaat,
    je hebt het wel dubbelop hè studie GDisgner.

    Liefs Son

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...