zaterdag 12 december 2009

Get Sketchy #18: Happy Birthday

Ooohh... heerlijk, weer eens echt ontspannen bezig te kunnen zijn...

Het examen heb ik inmiddels achter de rug. Wat ik er van gebakken heb, weet ik echt niet, want de laatste 4 vragen heb ik moeten afraffelen. Een van deze vragen bestond uit "a" t/m "f", maar helaas ben ik niet verder dan "a" gekomen (zucht). Lang leve tijdgebrek.
Daarnaast heb ik ook een aantal keer last gehad van een traag werkende server. Wist ik veel, dat als ik daar melding van had gemaakt men mij nog een paar minuten zou kunnen toespelen.
Ik hoop maar dat ik de andere vragen goed genoeg heb gemaakt, zodat ik alsnog slaag. Meer kan ik op dit moment niet doen.

In ieder geval heb ik mezelf een weekje vrij gegund en ga vanaf volgende week voor de zekerheid toch maar weer in diezelfde boeken (maar dan op een wat meer relaxte manier). Mocht het onverhoopt zo zijn dat ik toch zou zijn gezakt, dan kan ik direct opnieuw een examnen aanvragen en bij wijze van spreken de volgende dag al examen doen.
Nu maar hopen dat het niet zo ver hoeft te komen, so keep your fingers crossed and wish me luck!

Gistermiddag ben ik uiteindelijk begonnen met het optuigen van de Xmas tree. 's Ochtends heb ik onze echte nepperd in elkaar gezet. Eeeeehh... het uiteindelijke optuigen is wel iets later geworden dan gepland, want Mientje hier is zo'n 2 uur op de bank onder zeil geweest. Tja, zo'n studie vreet nu eenmaal veel energie.

Anyway, hierdoor ben ik wat later met Get Sketchy van start gegaan als te doen gebruikelijk. Ze zijn alweer aan de 18e sketch begonnen. Wederom een leukerdje.

Deze ronde zijn er echt heel leuke prijzen te winnen van Scor-It. Altijd leuk om in de prijzen te vallen. Althans, dat lijkt me zo maar. Het is mij tot dusver in ieder geval (nog) nooit gelukt. Wel een paar keer bij een top 5 gezeten (is ook leuk, hoor).

Hier mijn uitwerking van de sketch. Eeeehh... het is mijn tweede uitwerking. De eerste ligt hier naast me, maar dan wel in de prullenbak.
Over deze uitwerking ben ik wel tevreden.

In eerste instantie was ik voornemens met wat swirls aan de haal te gaan, maar volgens mij heb ik er toch beter aan gedaan om die te vervangen door de pareltjes die ik nu heb gebruikt.

As always ben ik weer reuze benieuwd wat jullie er van vinden. Dusse... schromen jullie je vooral niet (hint, hint).

Ik moet trouwens even kijken hoe ik uitkom met de tijd dit weekend, maar misschien dat er later vandaag (en anders morgen) hier weer wat digi stamps vandaan zijn te halen.

Over digitaal bezig zijn gesproken... Kennen jullie het blog van Nadine al?

Voor ik het scrappen ontdekte hield ik mij bezit met het maken van tubes en tutorials voor Paitn Shop Pro. Zo ook Nadine. Samen hadden wij enkele "clubs" op Clubs.nl.
Inmiddels heeft Nadine club "Be Inspired: tubes" gesloten en is hier op het blog mee verder gegaan. Op Be Inspired zijn zowel tubes (ook enkelen van mijn hand) als tutorials te vinden (beiden gratis). Dus PSP-ers onder jullie: ga er eens langs en leef je uit.

Nou, het is inmiddels een heel epistel geworden, maar wees gerust ik ga er een eind aan breien voor vandaag.
Y'all have a great saturday!

CM-autograph

12 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer leuk geworden en ik kijk uit naar je digistamps (ik ben gek op digistamps) en ik zal voor je duimen dat je je examen hebt gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig, stijlvol kaartje Jolanda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prachtkaart, heerlijk zacht, stijlvol, precies de sketch, een topper naar mijn idee!
    En ik hoop zo voor je dat de uitslag van het examen positief is. En een examen digitaal tja...ik zou er ook niet aan kunnen wennen denk ik....hopen dat je geslaagd bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart en ik zal voor je duimen dat je je diploma hebt gehaald.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart hoor en zal ook voor je duimen dat je het examen hebt gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great job on the sketch!! I love the pearls!

    Thanks for joining us over @ get sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great take on the sketch, beautiful papers and I love the pearls!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is zo...........zucht..........mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So soft and pretty! I love the pearl accenting! Great job with Get Sketchy 18!

    ♥Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk dat de druk even van de ketel is zeg! En je hebt gelijk weer een hele mooie, stijlvolle kaart gemaakt!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Just beautiful
    thanks for playing with us at GETSKETCHY!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...