zaterdag 19 december 2009

Get Sketchy Color Challenge

In verband met aankomende Kertperiode wordt bij Get Sketchy aankomende 2x (meen ik) een andere soort challenge gedaan, dan te doen gebruikelijk. Deze ronde is dat een Color Challenge, waarbij het de bedoeling is dat je een kaart maakt waarin je favoriete kleur absoluut de boventoon voert.

Op zich een simpele challenge zou je denken, maar Mientje hier had er toch wel moeite mee. Het begon al met de kleur: zwart, wit, roze, natuurtinten, enz. enz.. Ik vind het allemaal mooi.
Uiteindelijk heb ik besloten voor een kleur die ik niet zo vaak in m'n kaartjes gebruik: paars.

Dat was in ieder geval alweer een obstakel minder. Althans, dat dacht ik, want as it turned out, zoveel paars papier had ik niet. Zeg maar rustig "nagenoeg niets". Tja, en dan laat mijn rampenkant zich altijd van z'n beste kant zien, want ik moest en zou iets met paars gaan doen.

Op een gegeven moment viel mijn oog op een paarse distress poeder (vreemd genoeg heb ik die dan weer wel) en ben toen eens tussen m'n stempels gaan wroeten. Het resultaat hiervan tref je hier onder aan.
Eigenlijk is de kaart vrij basic geworden. Geen toppertje, maar in mijn optiek ook zeker niet verkeerd.

Uiteraard heb ik ook nog overwogen om ook kant aan de linkerkant van de kaart te plakken, maar dan zou die kant echt zo gigantisch druk worden, dat ik daarom heb besloten om het 'slechts' bij die ene strook kant te laten.

Nou, heeft deze kaart een verhaal of niet...? (hahahaha)
Natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie er van vinden. Dus ik zou zeggen, laat vooral een BB-tje achter.

Enjoy your saturday.
CM-autograph

11 opmerkingen:

  1. Ik vind m prachtig, echt waar, heel erg stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Jolanda.
    Hij is heel chique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een heel mooi kaartje geworden.
    groetjes simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel mooi, leuk hoor dat paars, ik ga er ook een paarse bij mij opzetten, kom je kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een heel mooi kaartje meteen mooie paarse kleur!
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem ook prachtig hoor!!
    je bent weer snel zoals gewoonlijk,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Jolanda.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het ook een prachtig kaartje, inderdaad chique en stijlvol!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty.
    Thanks for playing with us at GETSKETCHY!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...