woensdag 2 december 2009

Het aftellen is begonnen

...nog een klein weekje en dan is het zover: dan heb ik examen (8.12).

Gisteren was de laatste (klassikale) les van de module Algemene Aansprakelijkheidsverzekeringen. Op zich is het allemaal heel goed te bevatten en te volgen, maar er gaan evengoed nog heel wat uurtjes zitten in het nodige stampwerk. Dat stampwerk is nu net niet mijn sterkste punt. Maar goed, ik heb nog tot begin volgende week.

Vanochtend lag ik al om half 3 naar het plafond te staren en ben er een uur later maar uitgegaan om m'n aantekeningen van gisteren uit te werken. Ach ja, wat moet je anders op dat tijdstip.
Inmiddels ben ik op kantoor gearriveerd. Net als afgelopen paar weken heb ik m'n studieboek weer mee en kan ik daar in de pauze 'fijn mee spelen'. Zo ook vanmiddag/vanavond bij thuiskomst direct na het eten en morgen draai ik precies hetzelfde riedeltje af.

Vrijdag naar de kapper, eveneens in gezelschap van het bewuste boek. Hoe mijn weekend en de maandag (die ben ik deze ronde ook vrij) er uit zien, zullen jullie ook wel in kunnen vullen...
Indien nodig dinsdagochtend nog het aller-, allerlaatste puntje op de spreekwoordelijke "i" en dan 's middags vlammen op het examen.

Al met al weinig tijd om te bloggen. Hooguit in de vroege ochtenduurtjes vanaf m'n werk (zoals nu dus).

Wish me luck; I might be needing it!
CM-autograph

4 opmerkingen:

  1. wish u luck , zal voor je duimen studie ze..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim voor je, succes met studeren en straks met het examen!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow best spannend zo allemaal ik ga voor je duimen heel hard, ik hoop zo dat je ht haalt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...