zaterdag 19 december 2009

Made by Nala (III)

Dit weekend logeert Nala weer bij ons. Naast een spelletje en het bekijken van een DVD-tje vindt Nala het ook altijd leuk om te scrappen. Zelf wilde ik aan de 1e card sketch van het Dolls-forum beginnen. Tja, en toen kon nichtje lief natuurlijk niet achterblijven.

Na haar de sketch te hebben hebben laten zien ...
...en haar de nodige uitleg te hebben gegeven is ze van start gegaan met deze kerstkaart als resultaat.
Niet verkeerd toch voor iemand die op 30 december haar 10e verjaardag viert!

Deze foto is van vanochtend toen we koud uit bed kwamen en de heren Hurricane (op schoot) & Jazz zich nog even rustig door Nala wakker lieten kroelen.

Nala zou het heel erg leuk vinden als jullie een berichtje voor d'r zouden achterlaten.

Fijne avond verder.
CM-autograph

25 opmerkingen:

  1. Nou zeg, wat heb jij je best gedaan! Ik vind het supergaaf, dit heb ik zelfs nog nooit zo gemaakt! Prachtig!

    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow !!!!
    Vind het wel heel knap gedaan zeg!

    Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart,knap werk zeg!! Nala heeft het scrappen echt in de vingers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Nala wat een mooie kaart heb je gemaakt! De sneeuwman is ontzettend leuk en dat bolletjes lint past helemaal bij het sneeuw thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is gaaaf!! het is dat je er bij zet dat Nala hem hheft gemaakt anders zou ik echt denken dat jij hem heb t gemaakt.
    Topper Nala!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Nala, jij bent een talent hoor! Wat heb jij leuk gewerkt met de sketch! De sneeuwman is erg lief en de bolletjes zijn ook zo leuk erbij. Wat ik mooi vind is dat je zoveel laagjes hebt gebruikt, van mij mag je veel vaker kaartjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Nala, wat heb jij een mooi kaartje gemaakt, ik vind dat je dat erg goed kunt !! Ga je er nog meer maken samen met je tante ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw gaaf zeg dit heb je super gedaan hoor!!! weet je zeker dat jij nog maar 10 bent??

    dikke knuffel voor jou
    liefs petra
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Nala, ik vind dat je er echt een heel mooi kaartje van gemaakt hebt! Echt mijn complimenten!!

    Groetjes Monique (die toen ook tijdens het Halloweenfeest was bij D&D)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. En ik las pas later dat Nala hem gemaakt had. Helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nala jij hebt talent hoor, vooral doorgaan...Geen geintje, het is een hele leuke kaart geworden. Ik vind de bolletjes ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw geweldig Nala!!!
    Helemaal super. :)

    groetjes Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nala,
    Toen ik de foto's van jullie kaartjes zag vond ik die van jou gelijk al de mooiste. Ik wist niet dat jij hem gemaakt had. Superleuk!

    En ik heb nog een tip voor je, dit is een challengeblog voor kinderen:
    http://hannahzoecraftymonkeys.blogspot.com/. Misschien vind je het leuk om daar eens aan mee te doen. ;-)Het is wel in het Engels, maar daar kom je vast wel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nala,
    wat heb jij een mooie kaart gemaakt. Ik vind hem prachtig.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Nala dat heb je echt supermooi gedaan!
    Je hebt vast uitstekende les gekregen van Jolanda, want jij maakt al net zulke mooie kaarten als zij!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat knap zeg, geweldige kaart.
    Ik dacht dat je tante hem zelf had gemaakt toen ik hem op het forum zag. Je kan echt goed scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kaart! Die heb je mooi gemaakt, Nala!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zo samen met Jolanda kaartjes maken, Nala !
    Je hebt hetzelfde talent, want dit kaartje is supermooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tjee, Nala, wat een mooi kaart heb je gemaakt, je hebt echt talent hoor en alvast gefeliciteerd met je 10e verjaardag binnenkort!!

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goh Nala, wat heb je een prachtige kaart gemaakt, helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart is dat geworden Nala. Ik ben er jaloers op. Ik heb je kaart opgeslagen om hem te liften (na te maken), mag dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gemaakt: it runs in the family ;-)))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ontzettend mooi kaartje Nala! Als je nog ietsje groter bent, heb je vast je eigen blog vol mooie kaarten! Ik ben nu al benieuwd.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt een leuk kaartje! Ik heb ondertussen ook al op jouw eigen blog gekeken, Nala. Tante Jolanda en jij boffen maar met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...