vrijdag 25 december 2009

Made by Nala (IV)

Oooohh... ik ben echt vreselijk laat met het plaatsen van dit kaartje, maar ik heb het ook echt zooo druk gehad en wilde zodoende 's avonds ontspannen i.p.v. continue achter m'n laptop zitten. Uiteindelijk ben ik het echt straal vergeten (shame on me).

Anyway, dit kaartje heeft Nala afgelopen zondag avond gemaakt.
Ze heeft 'm gelift van een kaartje dat ik ooit eens op een of andere workshop heb gemaakt. Hij's behoorlijk roze.
Nala zou het weer heel erg leuk vinden als je een berichtje voor d'r achter laat.

CM-autograph

7 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Nala, en wat leuk dat je mee hebt gedaan met ons, en ik ben ook gek op roze.....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nala je moet zelf een blog vginne met je mooie kaarten!! Dit kaartjes ook weer zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo wauw zeg! ze heeft er echt feeling voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Nala...heel knap gedaan hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een super mooie kaart Nala!! Je hebt talent! :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. excellent card!!! I love pink too!

    Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie net dat je met je kaart in de top 5 staat van Get sketchy!!! Gefeliciteerd!1

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...