woensdag 30 december 2009

Mojo Monday #119: HB 10

Ondanks mijn baalbericht van gisteren, kan ik niet anders dan zeggen dat ik een super dag heb gehad. Dick en ik zijn gisteren nl. naar Jeroen Besseling geweest om een jas te kopen, welke voor mij een giga hoog kwijl gehalte heeft: een zwarte enkel lange lammy met een soort van 'cape capuchon'.
Over een week of twee/drie kunnen we 'm ophalen. Ik kan haast niet wachten.

Wat ik ook absoluut nog even moet vermelden is dat ik gisteren nog werd ingeseind door Dora. Nala is met haar 1e entry in de top 5 van Get Sketchy beland. Gisteren natuurlijk ook met Nala gesproken en die vond het allemaal heel erg "cool".
Dusse... Dank, Dora!!!

Nala is vandaag 10 jaar geworden. Een heel goede reden om nog even aan de scrap te gaan, want daar is afgelopen paar dagen eigenlijk niets van terecht gekomen (lang leve Professor Layton). Het kaartje heb ik gemaakt aan de hand van de 119e sketch van Mojo Monday.
En zie hier mijn uitwerking van de sketch...

Zoals altijd ben ik weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik ben gek op BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet om er eentje voor me achter te laten.
CM-autograph

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Jolanda,mooi papier zeg,die kleur is zo mooi.
    Bof jij weer even met je nieuwe jas.

    Fijne jaarwisseling.
    En een gezond 2010.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje is het geworden Jolanda,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje Jolanda! prettige jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi jolanda een schitterend kaartje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooie kaart heb je voor Nala gemaakt. Leuk blog heeft Nala.

    Fijne verjaardag.
    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke uitwerking..ik had bij Nala haarkaartje op jouw blog een berichtje achtergelaten om haar te feliciteren, met haar top 5 nominatie bij getsketchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.
    En de beste wensen voor 2010.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje Jolanda!! Een gelukkig 2010 :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...