zondag 13 december 2009

Snag 'm: free digi stamps - III

Gisteren is het er niet meer van gekomen, maar vanochtend wel: nieuwe digi stamps.
Een set geënt op de winter en een setje met van alles en nog wat.



Op zich werkt het heel simpel. Het is gewoon een kwestie van op de plaatjes klikken om te vergroten, opslaan, printen, uitknippen en in/op je scrapwerkje verwerken. Meer is het niet.
Bij enkele van de stamps heb ik een (grijze) kniplijn gemaakt bij wijze van hulpmiddel.

Als je de stamps leuk vind, leef je er dan maar weer flink op uit en please... spread the word. Ook zou ik het dan echt heel erg leuk vinden als je nog even de tijd neemt om een blogberichtje achter te laten.
De overige door mij gemaakte digi stamps zijn hier te vinden.

Veel plezier ermee en een fijne dag verder!
CM-autograph

Let op: Het is niet toegestaan deze digi stamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

48 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt super gaaf!!
    Je hebt trouwens helemaal een gave blog... dat ik hier nooit eerder ben geweest! Ben maar meteen ook volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, ze zijn weer mooi geworden! complimenten! en tof ook dat je ze deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn heel leuk geworden. wat knap dat je dat kunt zeg!! Super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer geweldig Jolanda. Hartelijk bedankt dat ik ze mag gebruiken. Ik heb ze weer opgeslagen en door en je blog doorgestuurd naar een vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net als de andere heb ik deze ook weer opgeslagen. Ze zijn erg leuk. bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zoals ik al zei op het forum:
    Wat zijn ze gaaf!
    Thanx for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw daar zitten hele gave tussen, dankjewel ik heb ze allemaal opgeslagen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze gaaf Jolanda.:)) Wat knap dat je zo iets kan maken en hel erg leuk om ze met ons te delen. Ik heb ze opgeslagen. Bedankt.:))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn ze weer leuk Jolanda, heerlijk dat je dit allemaal met ons deelt

    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat eens schatjes. Ik heb ze opgeslagen en ga ze graag gebruiken. Dank je wel hiervoor....
    Ik ga je ook volgen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige digistamps, daar heb je vast heel veel tijd in gestoken. Ik heb het laatst geprobeerd maar het lukte me niet, dus petje af en bedankt voor het delen Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een gave stempels heb je gemaakt. Ik heb ze lekker opgeslagen en ga er lekker mee hobbyen.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super dat je ze wilt delen
    dank je wel
    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé, Jolanda, hartstikke bedankt voor de leuke digistamp, heb ze gelijk uitgeprint en opgeslagen, tof van je!!

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend leuk! Dank je wel voor de leuke stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor het delen ze zijn heel leuk!!!


    Groetjes AmandaPriscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hee die zijn leuk zeg, super. Ik heb ze ook "meegenomen". Heel erg bedankt, ik link wel terug naar jouw blog mocht ik ze gebruiken en online plaatsen. Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh deze zijn ook weer zo leuk, bedankt Jolanda!
    Super lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn geweldig, bedankt dat je ze met ons wilt delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. erg aardig van je om deze stamps te delen..Ze zien er mooi uit,en zal ze zeker eens gaan gebruiken..

    fijne dag,groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OOOHHHH, die zijn écht gaaf Jo!!!
    THANX!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo, wat een talenten heb jij! Ik heb ze echt wel gelijk gesnagged.
    Ik zal je zo even linken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thank you so much for those free digi-stamps.

    Hugs from Slovenija
    moi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. erg leuk hoor!!
    ik heb een linksje geplaatst op mijn blog!

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi jolanda wat knap dat je dat kunt maken . En dat je dat wilt delen. Ik heb ze opgeslagen. En ik ben gelijk volgster geworden van je mooie blog. Het ziet er fantastisch uit.
    Een fijne dag.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superleuke digistamps! Heb ze opgeslagen en bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Graag gedaan hoor, vind het zo lief dat je het gewoon deelt met ons ipv er geld voor te vragen. Moet je misschien toch gaan overwegen, je ziet een heleboel van die online winkels die dit verkopen en die van jou doen er echt niet voor onder.
    Ik maak ook wel eens wat zelf in psp, moet er misschien ook eens aan gaan denken.
    Btw, zie dat je in Almere woont, ken je de kapsalon Zizzors? Is namelijk van mijn zus. A.M.G. Schmidtweg.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind ze echt top, en nog steeds ook petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bedankt Jolanda voor het delen van de digistamps,ik ga ze zeker gebruiken!!!
    mooie kaarten maak je zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi,

    Super gedaan, kwam toevallig op je blog terrecht, gelijk ook maar volger geworden-)
    Thanks for sharing!
    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thanks...erg gaaf!
    Ik heb ze opgeslagen, en ga ze zeker gebruiken.

    Greetz,Ellis.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Erg leuk te gebruiken, dank je!
    groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ja hoor, deze heb ik ook opgeslagen!! Bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een ontzettend leuke stempels heb je gemaakt Jolanda. Bedankt dat wij er ook van mee mogen genieten. Erg leuk.Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi en heel goed te gebruiken!
    Hartelijk dank voor het delen.
    Fijne Feestdagen!
    Aleida

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat super mooi gedaan zeg!! Zal ze vast gebruiken en natuurlijk link ik het dan op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat zijn de digistamps mooi zeg.
    En leuk dat je ze wilt delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Jolanda,

    Wat heb je een leuke blog zeg! En die stempels!!!! Super joh. Ik ga je gelijk bij mijn favorieten zetten.

    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat heb je die weer knap gemaakt Jolanda! Ze zijn prachtig en ook heel bruikbaar!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Thanks very much for your free stamps!! It'as are wonderful!!
    Happy holidays from Italy:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dank U wel voor de knappe digi stamps. Ik vind ze geweldig !
    groetjes
    monique

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuke digi-stempels!! Bedankt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ze zijn echt leuk heb ze ook ff 'gepikt'.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Jolanda,
    Hartelijk bedankt! Wat een mooie digi stamps.
    Ga ze zeker gebruiken. Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. hoi jolanda.
    dank je wel voor de digi stempels kan ze goed gebruiken zeg super.
    je kaarten zijn ook erg mooi heb ervan genoten hoor.
    gr: v. marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Deze zijn leuk, ik heb ze opgeslagen.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  47. hallo Jolanda,

    bedankt voor de leuke free digistamps
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...