woensdag 16 december 2009

Snag 'm: free digi stamps - IV

Eigenlijk zou ik vanavond gaan scrappen, maar 'ineens' was ik bezig met nog wat tekstjes verder uit te werken en... nou ja... dit is het geworden.
Ik moet nog even uitvogelen hoe het precies in elkaar steekt, maar als het werkt zoals ik wil dan kun je hier de digi stamps downloaden. Volgens mij werkt het, maar mocht het onverhoopt niet het geval zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Als je de stamps leuk vind, leef je er dan maar weer flink op uit en please... spread the word. Ook zou ik het dan echt heel erg leuk vinden als je nog even de tijd neemt om een blogberichtje achter te laten. Vind ik wel zo leuk als je de stamps hebt gedownload.

Fijne avond verder!

CM-autograph

Let op: Het is niet toegestaan om deze digi stamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

22 opmerkingen:

  1. Eehm, dat is heus niet zo erg hoor, dat het niet van scrappen kwam...je digi stamps zijn weer prachtig, jij bent er echt handig mee, thanx (again..). O ja, dit betekent dus dat de download werkt!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda

    Wat een superknap werk lever jij aan,heel leuk geaadn,ik heb ze gedownload en hoop ze te gebruiken uiteraard,

    Thx voor het delen
    Liefs Son

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eetje, deze zijn ook weer zó leuk!! Thanx again!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De link werkt prima, ik heb ze gedownload. ze zijn weer prachtig. Bedankt dat je dit met ons wilt delen.
    Groetjes Grea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, deze zijn ook weer zo leuk! Handig hoor, als je zoiets zelf kan maken :).
    Bedankt voor het delen.

    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig, dank je wel!


    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh alweer van die mooie digistamps..... je verwend ons veel te veel :-)
    Maar thanx anyway!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank je wel voor je mooie stempeltjes.Ze zijn weer heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zeg, ik heb ze gedownload en volgens mij werkt het gewoon! Knap hoor :) En bedankt!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, erg leuk hoor! Bedankt voor het delen!

    Groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze zijn weer zo leuk, ga binnenkort even met dik papier naar zolder en dan wat printen, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat knap zeg dat je dit kan maken!! Bedankt voor het delen!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige digi stamps heb je gemaakt.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn weer geweldig. Ik heb ze weer opgeslagen en je blog doorgezonden naar iemand. Hartelijk dank voor het gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze vind ik echt geweldig, heb ze dan ook gedownload, wederom bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk dank voor het delen van je steengoede digi stamps!!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb deze ook even opgeslagen, vind ze super!!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt dat je dit met ons wilt delen.
    Groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hardstikke leuk hoor die freebies, ik wordt er helemaal zenuwachtig van. Want dan kan ik niet wachten om ze te gebruiken. groeten marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh deze zijn ook schitterend heb ze gedownload!!!
    Lief van je Jolanda!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi hoi jolanda. wat heerlijk dat er iemand voor een budget- portemonnee meedenkt. thank you! ze zijn weer geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...