maandag 11 januari 2010

Book of Me - I

In diverse fora is zo ongeveer een BOM-gekte ontstaan. Misschien is het mij vorig jaar echt volledig ontgaan, maar volgens mij was men toen niet zo massaal bezig met die BOMmetjes.

Eigenlijk was ik niet van plan mee te doen, maar bij het zien van de diverse LO'tjes begon het bij mij toch ook ietwat te kriebelen. Ik heb besloten in principe met de BOM-opdrachten van het Dolls-forum mee te lopen, maar als ik in een van de andere fora die ik regelmatig bezoek een leuke opdracht zie zal ik het echt niet nalaten die te laten liggen.
Oppervlakkige opdrachten als favorite kleuren e.d. zijn heel leuk, maar zullen niet aan mij zijn besteed. Vind ik niet interessant.

De eerste opdracht is een 'schets' te maken van wie je nu bent.
Ik ben van mening dat enige zelfkennis mij niet vreemd is. De karaktertrekken die ik in mijn 1e opdracht heb opgenomen zijn derhalve niet allemaal rozengeur en maneschijn. Tuurlijk had ik ook alleen maar de mooie kant van mezelf kunnen noemen, maar laat ik met m'n eigen BOM vooral eerlijk blijven, nietwaar?!

Genoeg gekletst.
Hier mijn uitwerking van de 1e BOM-opdracht.
Voor iedere beschrijving heb ik een lettertype uitgezocht die ik bij die bewuste karaktertrek vond passen (van boven naar beneden zijn dat: "spontaneous", "presuming the worst", "reserved", "straight forward", "homey", "loyal", "insecure", "bitchy" (eeehh... die moet overnieuw in mijn LO staat dit woord er à la nieuwe spelling) en verder staan er nog "sweet" en "dreamer").

Ieder voor zich, maar persoonlijk ben ik zeer te spreken over deze uitwerking.

Voor degenen die het zich afvragen...
Nee, ik heb nog geen album (gemaakt) voor deze BOM. Die volgt nog. Zoals ik er nu over denk, zou het album wel eens de hekkensluiter kunnen worden van dit project.

Zoals altijd ben ik weer reuze benieuwd wat jullie er van vinden. Daarnaast ben ik gek op BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet om er eentje met je eerlijke mening voor me achter te laten. F-autograph

21 opmerkingen:

  1. Oh die is gaaaaaaaaaaaf!
    Mooi joh met die roze accenten! Super! Groetjes Xan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind m schitterend, en je moet ook de onderdelen doen die jij wilt, ik vind een mengeling van alles wel leuk. Zo leuk ook dat je meedoet, ik heb net mijn eerste deel geplaatst, ook eerlijk want het in inderdaad je eigen boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi...
    Je bent wel een tegenstrijdig persoon als ik dat zo zie :)
    Bitchy en Sweet op dezelfde LO, echt super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK vind het geweldig, goed over nagedacht ook, ik ben zelf bezig met een jaaroverzicht 2010, maar die wil ik combineren met een bom, omdat ik het vooral over mezelf wil laten gaan. dus ik ga stiekem die van jou ook in de gaten houden voor de leuke opdrachten haha.

    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat we hetzelfde idee achter de Bo.M. hebben, ook ik heb positieve en negatieve eigenschappen van mezelf in de eerste LO verwerkt. Ik vind jou LO wel echt errug mooi, en wat een mooie foto!

    Groet Tynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Poeheey die is mooi geworden, dat belooft nog wat Jolanda ;)
    Knap van je dat je meedoet, zet 'm op !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het wel heel erg mooi gemaakt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. this is beautiful, love the feel of this card usning this sketch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig Jo!!
    Je moet alleen niet zo streng zijn over jezelf hoor, je bent heel prettig in de omgang vind ik!!
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Harstikke mooi Jolanda!!
    Kleuren zijn super en mooi dat je zo eerlijk bent over jezelf!!
    Veel plezier met het bommetje!

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem echt geweldig, maar vind dat je er wel een paar vergeten bent, wat dacht je van " beautiful" en "Creatif".

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jolanda, ik vind hem zo verstild prachtig. Ben jij een roze mens, of is het gewoon een keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is heel mooi geworden, en ook een schitterende foto. Grappig is dat ik altijd in Engels scrap, maar de BOM in Ned. maak, voor een keertje (en ook ik had mijn negatieve eigenschappen als jaloers en bezitterig benoemd, die horen nu eenmaal bij mij ...)

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda!

    ook ik zie steeds meer die BOMmetjes voorbij komen en ook bij mijn kriebelt het. ik heb echter nog nooit met foto's gescrapt (alleen met kaartjes) dus weet totaal nog niet hoe ik moet beginnen! (over de maat twijfel ik al als een gek)

    Nu ik jouw uitwerking weer zie, wil ik toch wel weer heel graag, vind hem namelijk echt super leuk, met een hele mooie foto!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOhh dit vind ik zulke mooie foto's sjucht... En een geweldige L.O. hoor en bitchy jij ?? huh ??

    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto! Je kan zo de Vogue in!De LO is ook erg gaaf! Nog nooit van BOM gehoord, dus was weer een leermoment ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb je deze leuk gemaakt Jolanda een zeer eerlijk als ik je persoonlijkheden zo lees, je kent jezelf duidelijk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...