zaterdag 2 januari 2010

Frosted

Zooo... nu we de feestdagen weer achter de rug hebben, is het ook weer tijd voor een nieuw jasje voor m'n blog. Deze heb ik "Frosted" gedoopt, gelijknamig aan de kit die ik 'ergens' van het net af heb geplukt.

Volgens mij straalt de frost nog wel van deze layout af en da's ook precies de bedoeling. Buiten is het nog altijd koud genoeg, nietwaar?!

Voor mij tijd om nu de kerstballen uit de boom te halen.
Hopelijk kom ik vanmiddag nog wat aan scrappen toe.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze layout vinden, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet om een BB-tje voor me achter te laten.

Fijne dag verder.
F-autograph

19 opmerkingen:

  1. Je nieuwe "jas" is heel erg leuk :D Wij gaan vanmiddag de ballen uit de boom halen en alles opruimen. Dan kan er morgen nog even flink schoongemaakt worden zodat het huis weer fris is als we maandag weer naar het werk gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke nieuwe look heb je gemaakt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw jolanda! helemaal mooi deze layout! mooi die letters ook zo in je banner, echt super! de sfeer past helemaal bij de staat van mijn voeten nu...frosted!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, erg mooi (beetje mijn kleuren wel, haha). Wil toch wel eens weten hoe je dat doet met 3 kolommen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi maar wel koud, een beker warme choco met slagroom mag er wel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke jas ..krijg het er koud van, dus ja frosty genoeg hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave nieuwe look zeg :)
    En inderdaad het is koud buiten! Brrrrr.

    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou dat past nou precies bij dit ijzige weer zeg! mooi nieuw jasje hoor!
    angela
    D&D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Brrrrrrrrrrrrrrrr, mooi koel blauw ;-))))

    Ik ga toch ook eens proberen of ik zelf een blogtemplate kan maken, kitjes genoeg maar nu de maten nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi dat ijsblauw, denk dat je hem voorlopig wel even zo ijzig kan houden!
    Waar haal jij die toch vandaan???

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het erg mooi geworden hoor, ik moet ook weer eens iets anders doen...binnenkort eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...