maandag 4 januari 2010

Get Sketchy #19: Have a Wonderful Birthday

Voor mijn doen is het echt laat om niet eerder dan vandaag aan de wekelijkse card challenge van Get Sketchy mee te doen. Tja, door afgelopen paar 'rare dagen' is het er simpelweg niet eerder van gekomen.

Inmiddels zijn we bij Get Sketchy alweer bij de 19e sketch en wat voor eentje...
Bij het zien van deze sketch trokken m'n beide ogen toch wel even richting het puntje van mijn neus. Ppffff... wat moest ik hier nu weer mee?!

Na het nodige denkwerk is dit uit m'n handen gekomen.
Wederom paars. Deze ronde gecombineerd met roze en een heel klein beetje wit.
Volgens mij ben ik nu wel zo ongeveer wel door m'n voorraad paars heen.

Ondanks het feit dat ik toch enigszins moeite had met deze sketch, moet ik zeggen dat ik redelijk tevreden ben over het eindresultaat. Jeetje, het wordt nog eens wat met me: ik word steeds positiever over eigen werk. Als dat maar goed gaat.

Zoals altijd ben ik weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Dus ik zou zeggen, schroom je niet en laat het me weten.

Alvast een heel fijne avond gewenst.
F-autograph

17 opmerkingen:

  1. Het is er inderdaad een waar van je ogen naar je neus trekken , maar het is zoals gewoonlijk weer goed gelukt. Mooie uitwerking.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtig kaartje geworden Jolanda!! Het was inderdaad een lastige schets! Mooie kleuren weer :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart mooi die paarstinten.

    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je hebt er toch een plaatje van weten te maken hoor! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,

    Meis Prachtig je kaart
    de kleur ,bloemen,takjes
    zou zo bij je in de les willen!

    Prachtig is je blog geworden,en heel erg leuk dat je er ook een gemaakt heb voor....ben even haar naam kwijt,heel lief hoor zo jong en dan al een blogger,ga me als volger aanmelden.
    Liefs
    Son

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow prachtige kaart en mooie kleuren.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig! Lijkt me iderdaad een moeilijke sketch, maar je hebt er wat moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK vind em mooi prachtig in paars zo'n sprekende kleur!!!

    En....bedankt voor je tickets erg lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart,het papier en kleuren zijn zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind m erg leuk geworden en ja lastige sketches maken ach tja....hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt een mooi kaartje!
    maar ik hou ook van paars : )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty! I love the flowers! Great job with Get Sketchy 19!!

    ♥Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is lovely, the flowers are so sweet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...